collocatie in de vorm van nazorg

Creatief

Re: collocatie in de vorm van nazorg

#31 , 29 nov 2010 14:39

Voor de besmettelijke ziekte krijg ik (nog) niks.
Andere zijn efexor, seroquel en risperdal
Mijn verhaal klopt wel, ik ben in aug 2008 besmet geraakt en in januari 2010 gecolloceerd en ik heb een hele reeks onderzoeken gedaan tot beenmergpunctie toe en overal blijven ze de waarheid verzwijgen.
Seroquel XR bevat een stof die quetiapine wordt genoemd. Dit geneesmiddel behoort tot de
groep van geneesmiddelen die antipsychotica worden genoemd. Seroquel XR kan gebruikt
worden om verschillende ziektes te behandelen, zoals:
- Bipolaire depressie: u kunt zich somber voelen of zich depressief of schuldig voelen,
energietekort, eetlustverlies of slaapproblemen hebben.
- Manie: u kunt zich opgewonden, opgetogen, prikkelbaar, enthousiast of hyperactief voelen
of een slecht inzicht hebben, agressief of verstorend zijn.
- Schizofrenie: u kunt dingen horen of voelen die er niet zijn, dingen geloven die niet waar
zijn of zich ongewoon achterdochtig, angstig, verward, schuldig, gespannen of depressief
voelen.

Efexor XR is een geneesmiddel tegen depressie dat behoort tot de groep van de zogenaamde
serotonine- en norepinefrine-heropnameremmers (SNRI's). Deze groep van geneesmiddelen wordt
gebruikt om depressie en andere aandoeningen zoals angststoornissen te behandelen. Het wordt
gedacht dat mensen die depressief en/of angstig zijn, lagere hoeveelheden serotonine en noradrenaline
in de hersenen hebben. Het is nog niet volledig bekend hoe antidepressiva werken, maar zij kunnen de
hoeveelheden serotonine en norepinefrine in de hersenen helpen verhogen.

Efexor XR is een behandeling voor volwassenen met depressie. Efexor XR is ook een behandeling
voor volwassenen met de volgende angststoornissen: gegeneraliseerde angststoornis, sociale
angststoornis (angst of vermijden van sociale situaties) en paniekstoornis (paniekaanvallen). Om u
beter te voelen, is het belangrijk de depressie of angststoornis adequaat te behandelen. Indien u niet
behandeld wordt, zal uw ziekte misschien niet vanzelf overgaan en kan het juist erger worden en
moeilijker om te behandelen.

WAARVOOR WORDT RISPERDAL GEBRUIKT?
Risperdal valt onder de groep van geneesmiddelen die ‘antipsychotica’ worden genoemd.
Risperdal wordt gebruikt voor:
Behandeling van schizofrenie, waarbij u dingen kunt zien, horen of voelen die er niet zijn, dingen kunt geloven die niet waar zijn, of zich buitengewoon achterdochtig, of verward kunt voelen
Behandeling van manie, waarbij u zich erg opgewonden, opgetogen, onrustig, enthousiast of hyperactief kunt voelen. Manie treedt op bij de ziekte die bipolaire stoornis wordt genoemd.
Kortdurende behandeling (tot 6 weken) van aanhoudende agressie bij mensen met de ziekte van Alzheimer die schade aan zichzelf of anderen berokkenen. Andere behandelingsmethoden zonder geneesmiddelen dienen vooraf gebruikt te zijn.
Kortdurende behandeling (tot 6 weken) van aanhoudende agressie bij kinderen met verminderd verstandelijk vermogen (van minstens 5 jaar) en jong volwassenen met een gedragsstoornis.

De medicatie zegt al genoeg.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
andy147
Topic Starter

#32 , 01 dec 2010 22:45

Nee, nee en nog eens nee. Ik heb geen psychose maar wel een besmettelijke ziekte.
Ik begrijp dat jullie de dokters en de wet geloven maar het is niet zo. Ik heb gelijk.
Ik heb jullie allemaal mijn symptomen opgenoemd en ook de rare antwoorden van de dokters en zo heb ik er nog veel meer.
En hier is zelfs nog een duidelijk bewijs: ik had besloten om bloeddonor te worden om op deze manier achter de waarheid te komen.
Ik heb 1x bloed gegeven en daarna mocht ik niet meer.
NOG NOOIT GEWETEN DAT EEN PSYCHOSE BESMETTELIJK IS HOOR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#33 , 01 dec 2010 23:15

dat komt omdat u allerlei produkten in uw bloed hebt die gevaarlijk zijn.
En als u buiten kan stap dan gewoon bij een dokter binnen en vraag of hij een bloedstaal kan (laten) nemen dan heb je ook de resultaten.

Reclame

roharro

#34 , 01 dec 2010 23:25

Waarom bent u niet in beroep gegaan of in cassatie?
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

andy147
Topic Starter

#35 , 02 dec 2010 22:40

Omdat iedereen hier aan mee doet, waar moet ik naartoe ? Zelfs de orde der geneesheren wil me niet helpen !!!

meesje

#36 , 02 dec 2010 22:53

Omdat iedereen hier aan mee doet, waar moet ik naartoe?

Aangezien iedereen er volgens u aan meedoet moet u gaan naar een plaats waar niemand is.
Waar een weg is is een wil.

Franciscus

#37 , 02 dec 2010 23:03

Een willekeurige dokter kent uw voorgeschiedenis toch niet .. kan ze ook niet te weten komen en je vraagt gewoon een bloedonderzoek.
Eventueel met het vermoeden dat je ziekte x of y hebt.

roharro

#38 , 02 dec 2010 23:24

Omdat iedereen hier aan mee doet, waar moet ik naartoe ? Zelfs de orde der geneesheren wil me niet helpen !!!
Ik zou de NASA contacteren. Misschien bent u wel gehuwd met een alien die u in een zwart gat wil laten verdwijnen.
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

Gebruiker21

#39 , 06 dec 2010 13:17

Ik begin een redelijk groot "troll-gevoel" te krijgen bij deze thread.
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

memaaike

#40 , 13 dec 2010 19:02

hey andy147.
ik doe momenteel stage in de psychiatrie allemaal zijn ze in het statuut gedwongen opname.
ik heb daar geen 1 pers gezien die zo veel weet als jij.
waarom ga je niet naar een andere psychiater die verslag maakt, zo kan je beroep aantekenen.
ander moet je eens contact opnemen met de advocaat walter van steenbrugge die weet daar enorm veel van
grt maaike

toetsenbord

#41 , 13 dec 2010 21:21

Beste Andy,

Ik denk dat u in goede handen bent. Laat de mensen toe voor je te zorgen, misschien kan je dan sneller weg of tenminste je tijd zo aangenaam mogelijk doorbrengen.

De symptomen waarvan je spreekt, zijn waarschijnlijk normale bijwerkingen op de medicatie. Bespreek je met je behandelde arts (psychiater) indien ze te erg zijn. Hij kan dan de voor- en nadelen tegen mekaar afwegen en eventueel kan er besloten worden tot een aanpassing van de dosis.

Het beste!

P.S.: Als u denkt dat uw advocaat u werkelijk tekort schiet, zie http://www.advocaat.be/page.aspx?genericid=55" onclick="window.open(this.href);return false;

andy147
Topic Starter

#42 , 14 dec 2010 18:01

Dag Maaike,
Ik denk dat het weinig zin heeft om contact op te nemen met die advocaat.
Gaat hij tegen zoveel onmacht opkunnen, er is trouwens niemand die me wil helpen door de waarheid te vertellen.
Nog voor ik gecolloceerd werd heb ik tal van dokters gezien en ook andere psychiaters, niemand wil gewoon dat de waarheid uitkomt.
Doordat ik de waarheid niet weet grijp ik teveel naar de fles waardoor ik telkens wordt opgesloten.
Ze zien gewoon niet in dat het draagelijker zou zijn wanneer ik de waarheid weet en op die manier kan ik het ook draagelijker maken voor mijn vrouw.
Elke dag moeten leven en aangezien worden als gek terwijl ik zeker weet dat het niet zo is en dat er een besmettelijke ziekte aanwezig is maakt dat ik niet meer verder kan en te vaak naar de fles grijp, het heeft echt niet veel meer nodig voor ik zelfmoord doe.Hoe kan ik anders verder, dit duurt nu al 2,5 jaar en dat is lang genoeg volgens mij, veel te lang.
Ik vindt dat zowel ik als mijn vrouw het recht hebben te weten wat ik haar heb aangedaan, hoe zwaar dit ook moge zijn, de waarheid moet gekend zijn anders gaat het niet meer...

andy147
Topic Starter

#43 , 15 dec 2010 15:31

Ik vraag me vaak af of ik niet in aanmerking kan komen voor euthanasie ? Want ook al vindt ik dat de dokters, psychiaters en de wet mij onheus behandelen door mij als gek te laten uitschijnen , toch kan ik het ergens ver begrijpen. Want stel je voor dat ze de waarheid zouden zeggen ? Hoe moet het dan verder wanneer mijn vrouw en iedereen komt te weten dat ze een ziekte hebben door mij ? Een ongeneeslijke ziekte, iets dat gewoon veel te erg is om bekend te maken ? Maar langs de andere kant moeten ze het toch ooit eens vertellen, de moment dat er medicijnen gaan nodig zijn. Ik wil zo erg dat ze de waarheid weten maar wat dan ? Ik heb zo vaak zin om er een eind aan te maken maar als het puntje bij paaltje komt kan ik het niet, net op de moment dat ik het wil doen kan ik haar niet achterlaten want ondanks alles is er van beide kanten nog zeer veel liefde en dat doet zo ontzettend veel pijn. Hoe moet het verder ? Ik weet het echt niet meer, wat kan de toekomst nog bieden ? Wanneer stopt dit ? Laat ik haar achter dan staat ze er alleen voor en als de waarheid uitkomt zal iedereen mij nog meer gaan haten dan dat ze dat nu al doen. De enige oplossing lijkt mij zelfmoord maar ik kan het niet op het ogenblik dat ik het wil. Ben ik dan zwak ? Ik weet het niet..... Ik wil gewoon dat het stopt en dat we terug samen gelukkig kunnen zijn zoals vroeger maar dat kan nooit meer zo zijn !

andy147
Topic Starter

#44 , 26 dec 2010 13:38

Thuis worden mijn sleutels weggenomen zodat ik niet eens naar buiten kan.van mijn vrouw krijg ik slaag en ze zegt meermaals dat ze het het liefste heeft dat ik zelfmoord pleeg. Natuurlijk, dan heeft ze alles, het huis, de dieren en het geld. Veel geld dat ik getrokken heb doordat zij er voor gezrgd heeft dat ik mijn werk verloor. Zelfs bij een scheiding zal ze daar de helft van krijgen zeg.Straf en moeilijk te aanvaarden. Ik krijg een vette onslagpremie en bij scheiding krijgt zij daar de helft van, zij was de oorzaak dat ik mijn werk kwijt ben.

andy147
Topic Starter

#45 , 27 dec 2010 18:16

Thuis worden mijn sleutels weggenomen zodat ik niet eens naar buiten kan.van mijn vrouw krijg ik slaag en ze zegt meermaals dat ze het het liefste heeft dat ik zelfmoord pleeg. Natuurlijk, dan heeft ze alles, het huis, de dieren en het geld. Veel geld dat ik getrokken heb doordat zij er voor gezrgd heeft dat ik mijn werk verloor. Zelfs bij een scheiding zal ze daar de helft van krijgen zeg.Straf en moeilijk te aanvaarden. Ik krijg een vette onslagpremie en bij scheiding krijgt zij daar de helft van, zij was de oorzaak dat ik mijn werk kwijt ben.
IK GEEFT HET OP? ZAL MIDDERNACHTNIET MEER EIREN. KAN NIETYLANGER MEER OPBOKSEN EGRN ZOVEEL ONMACHT<. <HADDEN ZE AL LANG DE WAARHEID GEZEDG DAG
N HADDEB WE NOG EEN LEVEN SMAEN<?NU KAN DATNIET MEER<; dOEI EN BADENKT DIE ME NOEG STEUNEN WILDE. IK BEN OP EN ZIE GEEN ANDEE UTWEG

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”