ik ben paar maand geleden zo goed als alles kwijtgeraakt.
Dan verschieten ze dat er mensen zich tegen het systeem beginnen te keren!!!
Ik kocht een witte substantie via een webshop in Nederland dat verkocht werd als plantenvoeding en badzout.
Opgenomen in de ware wet van Nederland, gezien wij één europa zijn, had ik er niet bij stil gestaan dat dit verboden kon zijn
in België.
Zo blijkt, ik word met mijn wagen uit het verkeer en leg een positieve speekseltest af. Ik heb nooit een bijkomende analyse kunnen vragen
gezien het vaker gebeurd dat die tests onbetrouwbaar zijn.
Direct word een ploeg met hond opgeroepen om mijn wagen volledig te doorzoeken, uiteraard vinden ze de substantie in een rugzak.
Ik word per direct meegenomen naar het politie bureau en krijg een gerechtelijke foeie waar 7-8 agenten staan op te kijken.
Mijn rijbewijs word afgenomemn en er word een huiszoeking bij mij thuis gedaan.
Ik word uiteindelijk beschuldigd van bezit en vermoedens van verkoop, van heroïne en ketamine...???
Na 7 weken komt dan uit dat het niet om heroïne of ketamine ging.
Maar om een substantie dat ook word gebruikt als legale designer drug dat ik legaal heb gekocht op factuur! Lang leven Europa hoera!
Heel mijn leven is overhoop gegooid, dure wagen in beslag genomen en er is schade van de huiszoeking.
Mijn advocaat gaat er vanuit dat ik mijn wagen niet terug krijg?
Ik heb hier werkelijk alles voor over al moet ik tot in cassatie gaan, maar daar tegen zou de wagen al verkocht kunnen zijn.
Alvast bedankt! voor jullie begrip
L