Het gaat niet over de vooruitbetaling van de volledige prijs.
TS schreef 3000 EUR.
"Het gaat erover of een onderzoeksrechter een dergelijke transactie als "volstrekt normaal" zal beschouwen of niet."
In een totalitaire staat weet men dat nooit.
Maar hier in B gaat die niets zoeken achter een overschrijving van 3000 EUR.
Thomas, je weet niet waarover je spreekt. (Ik ook niet, want ik ken ook de details niet. Enkel de politie weet waarover het gaat). Jij verkondigt hier doodleuk dat men niets zal zoeken achter die overschrijving? Feit is wel dat de rekening van de TS geblokkeerd is, de rekening is dus weldegelijk betrokken bij een transactie die onderzocht wordt / werd. Ik weet ook niet of het die €3000 is, maar de uitleg van de TS over dit gebeuren lijkt me bizar genoeg om "aan te nemen" dat het weldegelijk hierover gaat. Je kan deze transactie proberen "normaal praten" zoveel je wil, maar je weet even goed als ik dat dit alles behalve een normale manier van werken is als je vastgoed wenst te kopen, hé. Ik zeg niet dat de TS ook maar iets illegaals gedaan heeft, ik zeg enkel dat het een "vreemde" manier van werken is. That's all.
Maar je hebt gelijk: 100% zeker weet ik dit ook niet (zoals ik dit ook al in mijn vorige post zei). Mogelijk heeft een totaal andere transactie voor de blokkering van de rekening gezorgd. Nogmaals: enkel de politie weet dit (of de TS, maar vertelt hij het ons niet).
Ik garandeer dat mijn antwoorden 100 percent waterdicht zijn.
In mijn professionele leven heb ik geleerd nooit mensen te vertrouwen die beweren iets met 100% zekerheid te weten
.