beste,
het was een wijkagent denk ik, hij is langsgekomen omdat mijn man die nederlander is de belgische nationaliteit heeft aangevraagd. dan trekken ze volgens de agent die persoon in kwestie na en zijn gezin.
dus dan roept hij mij op een gegeven moment bij zich en zegt, heeft u een strafblad ( heb ik ook niet gezien he) waarop ik zeg nee dat heb ik niet.
o zegt hij, zegt hasselt u niks... waarop hij tegen mijn man zei ik wil uw vrouw even alleen spreken.
dan zegt hij u bent toen thuis weggelopen waarop ik zeg dat is bijna 10 jaar geleden en ik was meerderjarig dus dat is toch geen misdrijf bovendien ben ik toen naar de politie gedaan voor daar te vertellen wat er thuis allemaal aan de hand was. daar heb ik toen gezegd dat ik niet meer naar huis ging. ik ben mij toen idd ergens anders gaan inschrijven.
toen zei hij ja en wegens oplichting staat u ook bij ons bekend, toen viel ik helemaal uit de lucht en toen vertelde hij dat, ik zou daar ook over verhoord zijn geweest...( ik weet er niets meer van
maar ja ik weet veel niet meer)
ik stelde hem de vraag of ik ergens iets aan moest doen en hij zei, nee, er staat old achter.
kijk die man was heel karig met zijn antw. en heel kort.
mij gaat het erom, dat als ik idd iemand iets verschuldigd ben ik dat wil afhandelen, langs de andere kant wil ik ook niet heel mijn verleden weer "aanraken" het gaat net goed begrijpt u.
als ik geseind sta om een af andere reden wisten ze mij toch al eerder te vinden? ik heb altijd een vast add gehad.
ik vind het heel raar.
bedankt voor de reactie