Ik had vandaag rijles, na 2uur rijden besprak ik alles nog mijn rijinstructeur en mocht ik nog eventuele vragen stellen.
Dat deed ik, zij beantwoordde deze allemaal we wensten elkaar een fijn weekend en daarna stapte ik uit de auto.
Ik nam mijn bus om 15u03 aan de bushalte die om de hoek van de straat stond en ging gewoon naar huis.
Eenmaal aangekomen aan het station (30 minuten later) waar ik moest overstappen werd ik gebeld door mijn rijschool, de vrouw aan de telefoon vroeg mij of ik de portemonnee van rijinstructeur had gezien. Ik antwoorde van niet en zei dat die mss "in de zak van de deur zat"( ik weet niet hoe dat heet lol)
De mevrouw zei dat ze gingen verderzoeken en hing op.
Een uur later staat mijn rijinstructeur met haar broer voor mijn deur. Zij beschuldigde mij ervan dat ik haar portemonnee had gestolen en dat zij het had gezien&dit op camera had. Maar ik wist 100% dat ik dit niet had gedaan en dat er dus geen beelden van mij konden zijn (eenmaal op het politiekantoor bleken er helemaal geen beelden te zijn)
Haar verhaal was dat zij mij alleen had achtergelaten in de auto om een parkeerticket te gaan halen en dat ik dan haar portemonnee zou hebben gestolen. Maar dit was helemaal niet waar, ze heeft me nooit alleen gelaten in de auto.
Zij bleef echter bij haar verhaal en toonde ook het parkeerticket. Op deZe ticket stond er 15u01, maar ik was al 5 minuten eerder uit de auto gestapt.
Bovendien, als ik haar portemonnee zou hebben gestolen hoe heeft zij dan betaald voor deze?
Ze heeft intussen een klacht ingediend tegen mij en nu vraag ik mij af wat er mij te wachten staat? Wat kan er allemaal gebeuren en wat kan ik doen?
Ik ben ook net 18 dus ik ben ook bezorgd over mijn attest van goed gedrag en zeden, zo kom ik toch nooit meer aan een studentenjob?