CORRECTIONEEL DAGVAARDEN niet voor burgers zonder geld?

HOLA
Topic Starter

CORRECTIONEEL DAGVAARDEN niet voor burgers zonder geld?

#1 , 09 nov 2008 11:36

Ik dagvaarde:
1° het ministerie van wonen en
2° ENERGIE leverancier voor oplichting en stalking met nooit geleverde facrturen
3°Griffier wegens het verduistering van mijn bewijsstukken en
4°NOTARIS wegens meineed , schriftvervalsing en
*Kreeg ik als gewone burger (net niet opgesloten) een uitbrander ,ik citeer "hoe gij gewone burger en zonder advocaat kun je nooit correctioneel dagvaaren" ????
en ik, Voorzitter (OM gooide eerder mijn nep-strafblad op de stoep) ga u een RECHTS BONUS Vergoeding , 10.000,-€ laten betalen aan de Advocaat van de tegenpartij, dat wet is vanaf ; 01/01/2008
Mocht het nu ook in een ARREST uitgesmeerd worden
Wat dan met onze Rechtstaat?
En Waar klagen?
Discriminatie & oplichting door Justitie Hoe noemt men dat ?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Kali

#2 , 09 nov 2008 13:41

U had altijd beroep kunnen doen op een pro deo advocaat?
Informeer eens bij uw lokale vredegerecht voor meer informatie

scorpioen
Juridisch actief: Nee

#3 , 09 nov 2008 14:13

U bedoelt waarschijnlijk rechtsplegingsvergoeding.

De verliezende partij dient tussen te komen in de kosten van advocaat van de winnende partij. Zie art. 1022 Gerechtelijk Wetboek en K.B. 26 oktober 2007 (BS 9/11/2007).

Als u niet akkoord bent met het vonnis kan u hoger beroep aantekenen. Let op. Als u ook daar ongelijk krijgt riskeert u ook voor die procedure een rechtsplegingsvergoeding aan de tegenpartij(en) te moeten betalen.

scorpioen

Reclame

JohnD

#4 , 09 nov 2008 16:41

Ik dagvaarde:
1° het ministerie van wonen en
2° ENERGIE leverancier voor oplichting en stalking met nooit geleverde facrturen
3°Griffier wegens het verduistering van mijn bewijsstukken en
4°NOTARIS wegens meineed , schriftvervalsing en
*Kreeg ik als gewone burger (net niet opgesloten) een uitbrander ,ik citeer "hoe gij gewone burger en zonder advocaat kun je nooit correctioneel dagvaaren" ????
en ik, Voorzitter (OM gooide eerder mijn nep-strafblad op de stoep) ga u een RECHTS BONUS Vergoeding , 10.000,-€ laten betalen aan de Advocaat van de tegenpartij, dat wet is vanaf ; 01/01/2008
Mocht het nu ook in een ARREST uitgesmeerd worden
Wat dan met onze Rechtstaat?
En Waar klagen?
Discriminatie & oplichting door Justitie Hoe noemt men dat ?
Dit komt me bekend voor van op een ander forum. Ik heb respect voor Don Quichottes. Het spijtige is dat het verhaal nogal onsamenhangend is, en alle volgende, op voorwaarde dat mijn vermoeden juist is natuurlijk, ook zo zullen blijven. Elkeen heeft zo zijn "footprint".

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#5 , 15 nov 2008 18:23

of via sociaal infopunt in Antwerpen of via justietiehuis of via een wetswinkel om aan een pro- deoadvocaat te komen

Kan ook via uw rechtsbijstand van uw familiale verzekering

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”