hoi,
ik heb in 2005 een relatie gehad van een paar maanden met een man die mij voorgesteld werd door een vriendin. Toen bleek dat er vanalles niet klopte met wat hij zei, heb ik het uitgemaakt. Ondertussen had hij mij geld afgetroggeld en ook erna met veel dreigementen nog geld afgenomen.
ik heb na veel moed bijeengeraapt te hebben aangifte gedaan bij de politie. daar bleek mijn ex een oplichter te zijn en ik niet het enige slachtoffer, mijn ex had blijkbaar overal schulden...
ik woonde bij mijn moeder en het gezinsinkomen ( moeder en broer werkt) was te hoog voor een pro deo, ook al was het voor mij en was ik werkloos...
ik ben dan naar een gewone advocaat gegaan en na hem alles uitgelegd te hebben, met hem overeen gekomen dat ik hem elke keer als hij naar de rechtbank moest hem 200 euro betaalde. Dit is dan 2 maal gebeurd.
de eerste keer en dan toen mijne ex in beroep ging.
Ik heb echter nooit meer iets van deze advocaat gehoord ook niet ivm een vonnis.
Ik maak me stilaan zorgen, omdat ik enorm bang ben voor een afrekening van de advocaat.
financieel heb ik totaal niets meer , en leef op dit moment van een ziekteuitkering waar ik nauwelijks mee rond kom. Ik woon bij mijn vriend waar ik een kindje mee heb, maar alles staat op zijn naam, dus zodra er iets gebeurd sta ik letterlijk op straat... ik mag er gewoon niet aan denken...
kan mijn advocaat na drie jaar niets van zich te hebben laten horen nog een afrekening sturen zodra de zaak mss afgehandeld is, ook al hadden we destijds een mondelinge overeenkomst van 200 euro per keer dat er naar de rechtbank gegaan moest worden?
ik heb van die twee keren wel een afschriftje ontvangen. Ik durf niet te bellen na al die tijd, bang dat er een rekening volgt...