Toen mijn vervangingscontract ten einde liep gebeurde er iets

Toen we in vergadering zaten kwam er een bezoeker om zijn waarborg terug te halen (200 euro).
Omdat het om een vrij groot bedrag ging en ik niet wist waar mijn collega de enveloppe met het geld had gelegd ging ik het haar vragen.
Mijn Collega had die enveloppe in de lade van haar bureaublok gestoken maar die was verdwenen.
Wie had dat geld?
Niemand maar omdat ik nieuw was en er een incident geweest was op een andere dienst waar ik vervanging deed, was het vertrouwen in mij kwijt.
Ik had en heb dat geld niet en dat heb ik ook gezegd.
Het incident was dat ik 's avonds een stocktelling had gedaan en de kassa klopte. 's morgens klopte de stock niet meer. Er was een pak minder dus in de kassa zat 12.50 euro te min.
Mijn collega's waren voor me op de dienst en confronteerde me hiermee. Ik was 200% zeker dat 's avonds alles klopte (omdat ik alles 3x natel

Op het einde van de week bleek het geld in de grote kassa te zitten waar ik niet in kom. Probleem opgelost
Aan gaande mijn toffe job wil dat mijn collega de sleutel van de lade de week ervoor kwijt was en omdat de lade op slot was zijn de werkmannen van het bedrijf de ladeblok komen halen om hem te openen.
was de enveloppe er toen nog, was hij weg???
Enkele dagen voordien stond de achterdeur 's morgens open, zonder inbraak, is er iemand binnen geweest???
Van een collega hoorde ik dat het niet de eerste keer was dat er geld weg was. Voor ik de vervanging deed was er op een andere dienst (in het zelfde gebouw) ook al geld verdwenen.
Ik wil niemand met de vinger wijzen maar ik had dit niet.
Hogerhand werd ingelicht en er is geopperd om de politie erbij te halen. Die zou die dag komen dus ben ik laat op het werk gebleven om de politie te woord te staan.
Maar de politie is niet gekomen. ik vond dit jammer.
Men loste het intern op.
Mijn collega-chef is op het matje geroepen omdat ze de enveloppe niet in de kluis had gestoken maar in haar lade en er moest een fatsoenlijke boekhouding gehouden worden en het geld moest voortaan allemaal in de kluis bewaard worden.
Vanaf toen telde ik al het geld 5X na

De sfeer klaarde op.
Toen mijn vervanging bijna afgelopen was ging mijn collega-chef op een andere dienst werken.
Ik kreeg opnieuw een vervanging tot een nieuwe chef gevonden was. (ik kon niet deelnemen aan de examen want ik had niet het niveau dat werd gevraagd)
Omdat ik sommige projecten mee had opgestart en omdat de job zo super plezant was mocht ik nog een beetje mee gaan helpen nadat ik er niet meer tewerkgesteld was.
Ik was superblij. Tot na een project waar ik me van 's morgens tot 's avonds voor had ingezet.
Bleek dat er op de festiviteiten 600 euro verdwenen was.
Uiteraard werd ik verdacht (maar officieel weet ik dit niet, een ex-collega heeft me hierover ingelicht)
Zelf ben ik in het begin van het event een 10-minuten aan de kassa geweest samen met een Collega.
Deze collega heeft het ook voor me opgenomen want toen ik bij haar stond ben ik niet in de kassa geweest en zat er nog geen 600 euro in.
3 dagen na het evenement bleek er geld uit de kassa te zijn.
Een kassa die niet op slot ging.
9 dagen na de feiten werd diensthoofd ingelicht terwijl 10 dagen na de feiten de beveiligingsbeelden gewist werden.
Maar men twijfelde aan mij.
Niet officieel want ik ben hier nooit over aangesproken geweest.
Ik weet dit allemaal van een ex-collega die toch wel met me inzat omdat ik vond dat mijn andere ex-collega's vreemd deden toen ik er op bezoek ging.
3 maanden na de feiten zijn er bij de verhuis van de dienst armbandjes gevonden waarvan men dacht dat ze verkocht waren bij het evenement voor het bedrag van 600 euro.
Dit feit is dus ook opgelost geraakt maar die 200 euro die is nooit uitgekomen en ik weet dat men aan me twijfelt.
En dat is zo frustrerend.
Ik ben geen dief en ben

Ik wil mijn onschuld bewijzen maar hoe doe je dat als het om geld draait?
Ik ben ten einde raad!!!!!!!!!!!!!!!