Hoi,
Ik ben nu bijna 5 jaar gescheiden van mijn ex partner.
Deze kon zeer agressief worden en er zijn meerdere PV's opgemaakt... allen ter seponering natuurlijk.
Mijn ex heeft nooit de gevolgen van zijn gedrag gedragen.
Nu zoveel jaar later haalt hij het in zijn hoofd om voor de jeugdrechter te vragen dat ik ons kind moet gaan ophalen op zondag.
Meneer zou teveel km rijden... begrijpen wie begrijpen kan want kind altijd bij mij. Alleen 1 weekend op 2 bij hem.
Ik vervoer dochter dagelijks overal naartoe,... dus ik denk dat ik wel wat meer km moet rijden.
Na al die jaren had ik terug rust bij mezelf gevonden. Ik krijg geen vervelende telefoontjes meer van hem (na 3 keer nieuw nummer te vragen bij provider), hij kan niet meer agressief meer zijn tegen mij want ik zie hem gewoon niet meer,...
Nu heeft de jeugdrechter de uitspraak gedaan dat ik dochter zondag moet ophalen bij hem.
Voor mij haalt dit terug die angst van vroeger naar boven...
Ik heb gewoon schrik van hem en vraag altijd dat iemand anders kind gaat ophalen.
Ook is het zo dat ex bepaald wanneer ik kind moet ophalen.
Dan weer vm, dan nm dan weer avond. Ik weet dit pas de dag zelf. Zeer vervelend als je zelf plannen wil maken.
Nu is mijn vraag.... wat als ik dochter gewoon niet ga ophalen.
Hij moet het kind toch naar school brengen.
Ik weet dat dit onmenselijk klinkt maar ik heb echt schrik van hem en ben het beu dat ik telkens andere mensen moet lastig vallen om kind op te halen.