Beste,
Ik ben een jonge gast van 23 jaar wat op zijn 20ste een huis heeft gekocht en is begonnen met een volledige renovatie
Door meerde problemen en lange wachttijden heb ik Dit niet afgekregen binnen de 3 jaar en uiteindelijk moest mijn domicilie hier staan voor 20 oktober 2024
Echter heb ik 5 oktober een caravan geplaatst in de tuin bij mij zodat ik hier kon verblijven tijdens de verbouwing ( die nu wel bijna klaar is ) maar nog niet bewooonbaar..
dus toen had ik de adreswijziging aangevraagd en ook daadwerkelijk hier verbleven vanaf die dag
Maar ik heb het probleem dat mijn ouders zelfstandig zijn en mijn vader momenteel pas 2 nieuwe knieën heeft laten plaatsen dus moeilijk te been is al een maand lang en ik dus onze zaak elke dag moet open doen vanaf 6 uur in de ochtend dus dat ik dan al niet meer op mijn verhuisadres ben maar letterlijk 50 meter verder op het adres van de zaak ( wat de agenten ook weten dat dit onze zaak is )
Nu is mijn verhuisaanvrazg geweigerd nadat ze me daadwerkelijk 2 keer hebben aangetroffen in de caravan terwijl ik aan het eten was en 1 keer toen ik aan het slapen was
Rest van de keren zijn ze gekomen om 10 uur en om 3 uur enzo maar dit zijn toch uren dat een normaal werkende mens niet aanwezig is?
Kan dit zomaar geweigerd worden of kan ik hier iets aan doen… politie heeft ook niet moeite gedaan om even tot in de zaak te komen wel hebben ze gesproken met mijn buren en deze hebben echter bevestigd dat ik al meer als Een maand lang daadwerkelijk woonbaar ben in de caravan
A.u.b. graag hulp …