Boete

Forumregels
Tips om snel goede antwoorden te krijgen

- Geef in het onderwerp duidelijk aan waarover het gaat
- Wees beknopt (hoe meer tekst, hoe minder groot de kans dat het gelezen wordt)
- Wees volledig (zaken achterhouden zorgt ervoor dat er onmogelijk juist geadviseerd kan worden)
- Let op grammatica en spelling
Saliou.jr
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

Boete

#1 , 13 okt 2024 14:41

Beste

Vandaag was ik op de step en ik pakte even mijn gsm om de weg te vinden want ik gebruikte Google maps en ik kreeg ineens een boete van €200 terwijl ik dat eerlijk gezegd niet eens wist hoe kan ik een bezwaar indienen?

Met vriendelijke groeten
Saliou

Thomas_A

#2 , 13 okt 2024 15:13

Gsm in de hand hebben op elke vervoermiddel (inclusief step) is verboden. Dat geldt ook voor gebruik navigatie.

Het heeft weinig zin om daar bezwaar tegen in te dienen als dat de feiten zijn. Ook onwetendheid is geen argument.

LeenW

#3 , 13 okt 2024 17:02

Onwetendheid is nooit een excuus. Dit kan je beter gewoon betalen.

Reclame

mava105

#4 , 13 okt 2024 18:21

Beste

Vandaag was ik op de step en ik pakte even mijn gsm om de weg te vinden want ik gebruikte Google maps en ik kreeg ineens een boete van €200 terwijl ik dat eerlijk gezegd niet eens wist hoe kan ik een bezwaar indienen?
/quote]
Hoe kan je dat nu niet weten? Bijna dagelijks zijn er berichten op TV over dit onderwerp.

Drone

#5 , 13 okt 2024 21:10

de kans op zware verwondingen en zelfs de dood door niet op te letten terwijl men op een step rijd stijgen evenredig met de snelheid waarmee men rijd op een step.

als u zwaar ten val komt op uw hoofd heeft u in het slechtste geval nog een minuut of 2 te leven door een massieve hersenbloeding, in een iets beter geval kan uw familie nog afscheid nemen in het ziekenhuis en in het beste geval zit u voor de rest van u leven in een rolstoel

en dat allemaal omdat u niet even wilt stoppen om op google maps te kijken . . .

Lanox

#6 , 14 okt 2024 10:32

Hoog tijd dat men voor elk gemotoriseerd vervoersmiddel een rijbewijs invoert.

Inazuma
Contacteer: Website Twitter

#7 , 14 okt 2024 14:43

In 2022 gebeurde ongeveer 1 op 17 geregistreerde letselongevallen met een (e-)step, da's 6% of daaromtrent

Terwijl steps instaan voor een percentage van enkele nullen achter de komma, wat betreft hun aandeel in de afgelegde kilometers

Terug naar “Stel een vraag”