Ik heb recent mijn opzeg gegeven aan de verhuurder, en sindsdien probeerd de verhuurder mij al enkele keren te bellen. In bericht laat hij blijken dat hij wil telefoneren 'over de opzeg', maar aangezien de verstandhouding sowieso al niet zo goed meer is heb ik aangegeven dat indien hij vragen heeft of verdere info wil delen, ik liefst heb dat hij me mailt of het in een bericht zet.
Hierop geeft hij dan telkens geen gehoor, om dan later opnieuw te bellen.
nu vraag ik me dus af, doe ik iets verkeerd door te weigeren te bellen? Stel hij heeft bijvoorbeeld belangrijke informatie te delen, kan hij achteraf bij geschil bv stellen dat hij 'heeft geprobeerd contact te zoeken zonder gehoor'?
Zou niet weten waarover het nu gaat, maar deze verhuurder heeft in het verleden al via telefoon afspraken gemaakt en niet nagekomen + me dingen wijsgemaakt die niet wettelijk zijn waar ik pas later achter kwam zoals geindexeerde huur met terugwerkende kracht voor 12 maanden vragen terwijl dat maar voor 3 maanden mag, en daarbuitenom is hij ontzettend onbeschoft in de omgang. Niet via mail of bericht, dan is hij vriendelijk en correct.
alvast hartelijk bedankt