Huwelijk

Forumregels
Tips om snel goede antwoorden te krijgen

- Geef in het onderwerp duidelijk aan waarover het gaat
- Wees beknopt (hoe meer tekst, hoe minder groot de kans dat het gelezen wordt)
- Wees volledig (zaken achterhouden zorgt ervoor dat er onmogelijk juist geadviseerd kan worden)
- Let op grammatica en spelling
h.mahani1984
Topic Starter
Juridisch actief: Ja

Huwelijk

#1 , 01 aug 2024 00:40

Beste
Ik ben sinds twee jaar getrouwd met een Belgische vrouw in Dubai. We hebben een jaar en twee maanden samengewoond in België. Maar zij heeft ons huwelijk niet in België geregistreerd. Mijn vrouw heeft al twee weken het slot op de deur van het huis vervangen en staat mij niet toe het huis binnen te gaan. Op WhatsApp stuurde zij mij een foto van een brief van de gemeente waarin stond dat ik niet meer op dat adres woon. Zij wil mij op deze manier uit België deporteren. Wat moet ik doen om te bewijzen dat mijn vrouw mij niet toestaat naar huis te gaan en dat ik het huis niet vrijwillig heb verlaten?

Mvg

mava105
Juridisch actief: Nee

#2 , 01 aug 2024 11:03

Ben jij op dat adres gedomicilieerd? Welke is uw nationaliteit? Heb je een verblijfdvergunning voor ons land?

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#3 , 01 aug 2024 21:20

Doe navraag bij gemeente
Als u AACB staat Ambtelijke Afschrijving bij Collegiaal Besluit hebt u een probleem.. U wordt dan een niet-inwoner van het Rijk U bent voor de overheid niet meer bereikbaar. Gegevens op uw vreemdelingenkaart worden niet meer aangepast. Bij een boete dient u direct te betalen evenzo in ziekenhuizen enz.

Reclame

Terug naar “Stel een vraag”