denk dat je eens moet gaan opzoeken wat er hier allemaal geschreven wordt want je slaat maar wat om je heen.
Scheiding van goederen is simpel gezegd: al wat een van de partners voor het huwelijk heeft, blijft van die partner ook na het huwelijk en ook bij scheiding.
Gemeenschap van aanwinsten is wat er allemaal binnenkomt vergaard wordt NA het huwelijk.
Dat weet ik. En ook dat wat er geërfd wordt na het huwelijk ook niet in de gemeenschap zit.
Maar we hebben wel een groot verschil in inkomens die maandelijks verworven worden na het huwelijk, en daarin lijkt het me logisch dat ik mezelf bescherm.
Ook kwestie van bedrijfsaccount sla je de bal mis.
Je zegt dat je huurt van de eigenaar van de praktijk en dan concludeert dat zijn boekhouder onafhankelijk is ?
Nee hoor, die boekhouder van de eigenaar wordt betaald door jouw huurgelden.
Onze praktijkvoerder is slechts 1 van tientallen klanten die dat centrum voor bedrijfsbeheer heeft.
Ik ben dan nog slechts 1 van de 10 therapeuten waar onze praktijkvoerder een inkomen van verwerft. Dat inkomen is niet voor het centrum voor bedrijfsbeheer, maar wel voor onze praktijkvoerder.
Verder worden de inkomens die mij worden uitbetaald, voor 100% gefinancierd met een budget vanuit het RIZIV en met controle vanuit de mutualiteiten.
Ik ben dus niet een type zelfstandige dat zomaar even valse facturen kan maken om zijn inkomen omhoog te krikken.
Ik heb de term bedrijfsrevisor net even opgezocht. Dit leek me meer iets voor vennootschappen of bedrijven die meerdere mensen in dienst hebben.
Ik ben een eenmanszaak.