Mijn dochter volgt stage als verpleegkundige in haar laatste jaar, ze doet dit echter geweldig en ik ben ongelooflijk trots op haar! Nu mijn vraag:
Ze wordt geviseerd van iemand van de vdab die haar graag zou zien falen en daar ook alles aan doet. Nu bij haar stage uren moet ze late doen tot 22u en dag nadien een vroege die om 6u begint.
Mijn gevoel is dat ze willen uitlokken dat ze te laat komt om haar zo uit de opleiding te krijgen.
Haar inkomen is haar al afgenomen van de vdab en ze blijft alles volhouden.
Ik heb longkanker en ze heeft me meermaals geholpen met mijn verzorging met dingen die ik zelf niet meer kan. Met als gevolg dat ze enkele keren ‘ongewettigd afwezig’ was op school. Haar stage is ze nooit afwezig of te laat gekomen..
Kan ze iets aan die uren laten veranderen, want volgens mij is het niet wettelijk dat je een late doet en dan gelijk een vroege? Kan ze iets aanvechten met die @?!€man van de vdab? Ze heeft een geluidsopname waarin je hoort dat hij haar behandeld als een kleuter en heel denigrerend praat tegen haar en redelijk onbeschoft haar mond meermaals snoert.. dit laat mijn bloed als moeder koken!
Help mij aub mijn kind te beschermen