Verhoor en ziekenhuisopname

Forumregels
Tips om snel goede antwoorden te krijgen

- Geef in het onderwerp duidelijk aan waarover het gaat
- Wees beknopt (hoe meer tekst, hoe minder groot de kans dat het gelezen wordt)
- Wees volledig (zaken achterhouden zorgt ervoor dat er onmogelijk juist geadviseerd kan worden)
- Let op grammatica en spelling
Livadecroe
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

Verhoor en ziekenhuisopname

#1 , 07 nov 2024 14:46

Hallo

Ik moet naar een verhoor (die al verplaatst is door een ziekenhuisopname) maar tot heden ben ik nog steeds in opname.

Wat kan ik hier aan doen? Ik heb de mentale en fysieke kracht niet om de verplaatsing te maken.

De wijkagent hamert op aanwezigheid met het dreigement dat hij mij zal doen seinen.

Iemand met een kant en klaar antwoord?

Alvast bedankt!

LeenW

#2 , 07 nov 2024 14:52

Vraag om het verhoor in het ziekenhuis te laten doorgaan?

Drone

#3 , 07 nov 2024 16:39

Vragen dat verhoor in ziekenhuis doorgaat, is doorgaans perfect mogelijk in samenspraak met het ziekenhuis en in samenspraak met sociale dienst van het ziekenhuis

Reclame

mava105

#4 , 07 nov 2024 17:44

In verschillende ziekenhuizen heeft men zelfs een klein politiekantoor, maar voor een zwaarder ongeval met gekwetsen komt politie altijd naar het ziekenhuis.. Ik persoonlijk ben ooit ondervraagd terrwijl ik op de behandelkamer lag voor het ingipsen van mijn arm na een autopgeval..

Franciscus

#5 , 07 nov 2024 18:51

Voor de meeste verhoren zal dat kunnen edoch kan zijn dat er een tijdslimiet op termijn verhoor staat vanuit het Parket . En dan is er idd. een signalering ( seining) voor verhoor in het ANG.
Dat wil zeggen dat alle politiediensten u en vb. uw voertuig gesignaleerd worden en dan zal een ANPR camera een signaal afgeven bij detectie. Of evenzo aan de (buiten)grenzen .

Terug naar “Stel een vraag”