Openstaande betaling voor jouw Fix It Faster-account
Beste Baa,
Dit is een vierde herinnering dat de betaling voor jouw Fix It Faster-account nog steeds openstaat. Wij verzoeken je dringend om het openstaande bedrag binnen 14 dagen te voldoen. Er zijn inmiddels herinneringskosten van € 20,00 in rekening gebracht. Indien de betaling niet binnen deze termijn wordt voldaan, zijn wij genoodzaakt om € 40,00 aan incassokosten toe te voegen. Om verdere kosten en ongemakken te voorkomen, adviseren wij je dringend om dit zo spoedig mogelijk af te handelen.
Rekening betalen
Uiterste betaaldatum:
20-12-2024
Betalen via een bankoverschrijving
Voor een snelle afhandeling raden we je aan om de betaalopties te gebruiken via de 'Rekening betalen'-knop. Als je de voorkeur geeft aan een handmatige bankoverschrijving, is dat uiteraard ook mogelijk. Hier zijn de benodigde gegevens voor de betaling:
Bedrag: € 50,00
IBAN: NL34 BUNQ 2123 8452 99
Ten name van: Fix It Faster
Uiterste betaaldatum: 20-12-2024
Belangrijk: Vermeld altijd je referentienummer: AKZP5970135445 bij de betaling. Het kan tot drie werkdagen duren voordat een bankoverschrijving is verwerkt. Zodra we je betaling hebben ontvangen, sturen we je een bevestiging per e-mail.
Jouw klantgegevens
Persoonsgegevens
Baa Van Dam
[email protected]
Adresgegevens:
Nieuw-Amsterdam
Nederland
Let op! Het annuleren van de opdracht is niet meer mogelijk, aangezien het herroepingsrecht van 14 dagen inmiddels is vervallen. Je kunt nu lifetime gebruik maken van FixItFaster, met onbeperkte toegang tot het downloaden en bewaren van alle handleidingen.
Geaccepteerde voorwaarden
✓ Ik bevestig dat ik de algemene voorwaarden en de privacyverklaring heb gelezen en accepteer ze. Ik ga akkoord dat Fix It Faster een account voor mij aanmaakt en erken dat deze dienstverlening mij €30 kost, waarvoor een factuur over 15 dagen naar mijn e-mailadres wordt gestuurd.
© FIXITFASTER
Het vinden van de juiste handleiding wanneer je die met spoed nodig hebt, kan vaak een uitdaging zijn. Fixitfaster heeft daarom alle handleidingen van apparaten van alle bekende merken voor jou verzameld. Met onze dienstverlening maken we het herstellen van storingen eenvoudig en snel.
Geregistreerd bij de Nederlandse Kamer van Koophandel onder nummer: 93874030.
Correspondentieadres: Lange Marktstraat 1, 8911AD Leeuwarden (geen bezoekadres).
Mail ons op
[email protected]
wat kan ik hier nog meer aan doen wat is uw advies