Fix It Faster

Metadir
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

Fix It Faster

#1 , 30 okt 2024 13:44

Zijn er nog personen die een brief ontvangen hebben van Fi It Faster en die niet weten waarover het gaat of op hun website geweest zijn?
Ik krijg herinerringskosten toegestuurd plus kosten voor de dienst.

Brandtinus

#3 , 07 dec 2024 17:51

Ik heb nu al de vierde herinnering gekregen en het bedrag loopt snel op nu 40 euro
ik heb die knop ook niet gezien ik ben niet van plan om te betalen voor dat je gratis
kan inzien op internet

groeten Brandtinus

Reclame

Brandtinus

#5 , 13 dec 2024 13:29

ze sturen mij nu brief of ik even 50 euro wil overmaken
met vermelding van factuur nummer
maar zodra ik dat nummer in tik zegt de bank ongeldig nummer
wat moet ik nu doen ik ben eigenlijk niet van plan om te betalen

groet Brandtinus

Brandtinus

#6 , 13 dec 2024 13:32

Openstaande betaling voor jouw Fix It Faster-account
Beste Baa,

Dit is een vierde herinnering dat de betaling voor jouw Fix It Faster-account nog steeds openstaat. Wij verzoeken je dringend om het openstaande bedrag binnen 14 dagen te voldoen. Er zijn inmiddels herinneringskosten van € 20,00 in rekening gebracht. Indien de betaling niet binnen deze termijn wordt voldaan, zijn wij genoodzaakt om € 40,00 aan incassokosten toe te voegen. Om verdere kosten en ongemakken te voorkomen, adviseren wij je dringend om dit zo spoedig mogelijk af te handelen.

Rekening betalen
Uiterste betaaldatum:

20-12-2024
Betalen via een bankoverschrijving
Voor een snelle afhandeling raden we je aan om de betaalopties te gebruiken via de 'Rekening betalen'-knop. Als je de voorkeur geeft aan een handmatige bankoverschrijving, is dat uiteraard ook mogelijk. Hier zijn de benodigde gegevens voor de betaling:

Bedrag: € 50,00

IBAN: NL34 BUNQ 2123 8452 99

Ten name van: Fix It Faster

Uiterste betaaldatum: 20-12-2024

Belangrijk: Vermeld altijd je referentienummer: AKZP5970135445 bij de betaling. Het kan tot drie werkdagen duren voordat een bankoverschrijving is verwerkt. Zodra we je betaling hebben ontvangen, sturen we je een bevestiging per e-mail.

Jouw klantgegevens
Persoonsgegevens

Baa Van Dam

[email protected]

Adresgegevens:

Nieuw-Amsterdam

Nederland

Let op! Het annuleren van de opdracht is niet meer mogelijk, aangezien het herroepingsrecht van 14 dagen inmiddels is vervallen. Je kunt nu lifetime gebruik maken van FixItFaster, met onbeperkte toegang tot het downloaden en bewaren van alle handleidingen.

Geaccepteerde voorwaarden
✓ Ik bevestig dat ik de algemene voorwaarden en de privacyverklaring heb gelezen en accepteer ze. Ik ga akkoord dat Fix It Faster een account voor mij aanmaakt en erken dat deze dienstverlening mij €30 kost, waarvoor een factuur over 15 dagen naar mijn e-mailadres wordt gestuurd.

© FIXITFASTER
Het vinden van de juiste handleiding wanneer je die met spoed nodig hebt, kan vaak een uitdaging zijn. Fixitfaster heeft daarom alle handleidingen van apparaten van alle bekende merken voor jou verzameld. Met onze dienstverlening maken we het herstellen van storingen eenvoudig en snel.
Geregistreerd bij de Nederlandse Kamer van Koophandel onder nummer: 93874030.
Correspondentieadres: Lange Marktstraat 1, 8911AD Leeuwarden (geen bezoekadres).

Mail ons op [email protected]
wat kan ik hier nog meer aan doen wat is uw advies

weergave

#7 , 14 dec 2024 09:03

Is niet wettelijk wat ze doen dat op voorpagina duidelijk vermelden dat doen ze niet de het moet duidelijk zijn dat om een abonnement gaat
het advies is niet binden je hebt altijd een advocaat nodig of rechtspersoon die gestudeerd heeft in rechten.

mava105

#8 , 14 dec 2024 11:30

Ze weten blijkbaar zeld dat ze niet wettelijk bezig zijn. Anders zouden ze geen 4 herinneringen sturen. Ze weten blijkbaar goed dat ze niet naar een rechtbank kunnen. Die, zou hun onmiddelijk terechtwijzen.

Thomas_A

#9 , 14 dec 2024 11:43

ze sturen mij nu brief of ik even 50 euro wil overmaken
met vermelding van factuur nummer
maar zodra ik dat nummer in tik zegt de bank ongeldig nummer
wat moet ik nu doen ik ben eigenlijk niet van plan om te betalen

groet Brandtinus
Die snap ik niet.

1. U bent niet van plan te betalen, maar probeert wel over te schrijven.
2. Welk nummer zou niet geldig zijn? De bank controleert niet of een factuurnummer bestaat. Enkel bij een gestructureerde mededeling of het aantal cijfers en controlegetal klopt. Maar dat gaat niet bestaan voor een NL mededeling in een BE bankapp.

Op zich is het ook niet belangrijk. Zie alle andere posts dat ze geen poot hebben om op te staan:

Terug naar “Consumenten Koop”