Sinds meer dan een jaar en half werk ik in een bedrijf als interim
Op contract staat "vervanging wegens schorsing" ik vervang echter geen geschorste werkgever.
Andere interim werkers in het bedrijf hebben hetzelfde staan op hun contract.
Onlangs vroeg ik naar een vast contract daar deze belooft werd na 6maand terwerkstelling...
Er werd me toen gezegd dat er momenteel geen mensen worden aangenomen door een freeze van hoger hand.
Ik heb ook al een tijd geen contracten ontvangen van het interim kantoor en dus niets getekend.
begin deze week werd ik ziek en dokter heeft me thuis gezet.
Nu belt interim dat ik ontslagen ben...
Kan dit zomaar:
Dat er op de contracten een andere reden staat van tewerkstelling dan eigenlijk waar is (vervanging wegens schorsing is niet waar)
Kunnen ze zomaar meer dan een jaar en half blijven spelen en dan zeggen dat ze jou niet kunnen aannemen
Is het normaal dat ik geen contracten moest tekenen (interim zegt, als je de maand begint, dan ga je akkoord met contract en moet deze niet getekend worden)
Kunnen ze me zomaar ontslaan tijdens mijn ziekte? (Motief van ontslag mijn attitude, omgang met collega's (ik ben niet super sociaal maar zeker niet onbeleefd) en mijn performance (ik behaalde mijn targets en er werd me nooit opmerkingen gemaakt) )
Wat kan ik nu best doen?
Alvast bedankt