Hoi,
Ik heb een 4maand geleden een klein autoongeval gehad bij uitrit van een parking,
Het ongeval ging als volgt;
De persoon in de voertuig B stond stil in het midden van de 2 uitrijvakken over de lijn aan de linkerkant ik stond naast hem, er kwam geen verkeer aan en meneer reed niet door na even wachten bleef hij staan aangezien hij aan de linkerkant over de doorgetrokken middenlijn stond en niet doorreed was ik in de veronderstelling dat hij niet van plan was om door te rijden en er misschien aan het wachten was of dat er iets mis wat met zijn auto.
Ik passeer hem langs rechts op mijn eigen rijvak en met dat ik wil invoegen op de rijstrook rijd meneer door en voegt van zijn linkerkant helemaal op mijn rijvak in en schaaft hij met zijn rechterkant van de deur aan de rechtervoorzijde van mijn bumper.
Nu was dit als iedereen zijn eigen kosten bestempeld maar heeft de tegenpartij camera beelden kunnen bemachtigen van een bevriend iemand die een restaurant in de buurt heeft, deze beelden zijn van veraf gefilmd en dus niet erg duidelijk, het filmpje dat ze als bewijsmateriaal hebben ingegeven laat zien dat ik voorbijrij maar dan stopt het zodat het lijkt dat ik hem aanreed (als het filmpje verder gespoeld word zou je zien dat hij vertrekt en tege mij rijd) ze claimed dus dat ik duidelijk tegen hem ben aangereden en ik dus in fout ben en moet betalen.
Nu is mijn vraag dus of ik nog in beroep kan gaan ofniet? Mogen ze zomaar een filmpje van bewakingscamera als bewijs leveren en er een deel af knippen?
Hoopvol