Hallo beste lezers,
Ik heb een vraag over een melding bij de zwarte lijst, ik heb in 2020 een persoonlijke faling ondervonden. Door foutief werk van mijn boekhouder en curator heb ik in eerste instantie geen kwijtschelding verkregen van het hof, ik ben in hoger beroep gegaan met een nieuwe advocaat en in 2022 heb ik mijn gelijk gekregen en de daarbij horende kwijtschelding met als belangrijkste een zuivere lei, geen melding meer bij de NBB. Voor mijn persoonlijk faillisement had ik een zichtrekening bij de ING deze rekening is op moment dat ik mijn faillisement indiende geblokkeerd ( bevroren) ik vermoed door de curator in beslag genomen. Nu bijna 4 jaar later krijg ik een brief in de bus dat ik opnieuw werd opgenomen op de zwarte lijst door een betalingsachterstand bij de ING. Lang verhaal kort deze rekening werd terug actief gesteld zonder enige waarschuwing of brief. Het resultaat de maandelijke kosten afrekening die jarenlang is doorgerekend zonder enige rekeninguitreksels te hebben ontvangen. Ik ben dezelfde dag naar het ING kantoor gereden het bedrag aangezuiverd en de rekening laten schrappen. Op mijn vraag aan het personeel waarom deze rekening terug actief werd gesteld zonder mij iets te laten weten kon niemand antwoorden. Wat is jullie mening hierover is dit terecht ofniet? heeft iemand dit geval ook meegemaakt, ik hoor het graag..
Desondanks deze vervelende situatie wens ik ieder fijne feestdagen toe !