Heb het volgende voor mijn grootvader is overleden in december er zijn 4 kleinkinderen , de enige dochter is al overleden .
Mijn zussen zitten al jaren te bedelen achter geld en kregen na genoeg aandringen wat ze wilden .
Mijn grootvader schreef en ondertekende nogal gemakkelijk documenten en dit mag ik nu ondervinden .
Hij heeft een testament opgemaakt waarin hij beweerd dat ik een ZEER grote som geld zou hebben ontvreemd , cash afgehaald terwijl ik niet eens volmacht had op zijn rekeningen .
Ik zou zelfs geld hebben ontvreemd van de achterkleinkinderen wat zeer raar is want ze waren al meerderjarig en dit zonder volmacht
Het bedrag is zelfs groter dan de aangifte die gebeurde 10 jaar terug bij het overlijden van mijn grootmoeder .
Terwijl thuiszorg al minstens 50% koste van zijn pensioen hij rookte zoals een schoorsteen internet , elek , koste hem al meer dan zijn pensioen .
Volgens mij is dit testament zeker niet geldig omdat er iets beweerd word zonder bewijs en dat het bedrag ook onmogelijk kan kloppen .
Het zou gemakkelijk zijn op die manier om je kinderen te onterven je beweerd gewoon dat ze iets hebben gestolen ten voordele van de andere kinderen en het is opgelost .
Er werd voor 90 000 € cash geld afgehaald door mijn grootvader 10 jaar terug
Er werd nogmaals voor 12 000 € geld afgehaald cash 10 jaar terug
Er werden honderden afhalingen gedaan gedurende vele jaren in het begin van 650 € een beetje later van 2500 € via de bankautomaat .
Alle 4 de erfgenamen hebben ook nog ondertekend om de erfenis van mijn moeder die geblokkeerd stond terug te geven aan mijn grootvader .
Nu beweerd dit testament dat ik al dat geld heb ontvreemd terwijl dat ik nooit alleen naar de bank ben geweest .
Hoe kan ik nu best dit testament ongeldig laten verklaren .
En kan er hier eventueel sancties tegenover staan ?
Want veronderstel dat dit niet gratis zal zijn .
Jammer genoeg is dement laten verklaren geen optie , goedgelovig dat zal niet tellen .