#3 , 03 jan 2016 15:57
Gecondoleerd, om te beginnen.
Tja, moeilijk te zeggen zonder de omstandigheden te kennen. Misschien wilde haar omgeving u niet bereiken en heeft men 'en stoemelings' eea geregeld, hetgeen uiteraard verre van correct is, misschien wist men niet af van uw bestaan. Indien de verstandhouding totaal zoek was heeft ze misschien te kennen gegeven dat men u niet mocht contacteren. Allemaal giswerk uiteraard, indien u het al niet weet dan wij zeker niet. Indien er geen personen uit de onmiddellijke omgeving het nodige doen denk ik dat in principe de burgerlijke stand eea moet nakijken en u via de politie verwittigen. Tenminste, normaal gezien.
U bent zeker veronderstel ik, want voor dergelijke zaken van google afhangen lijkt me toch nogal bizar? Best contact opnemen met de gemeente en u bekend maken + de administratieve molen opstarten. Let op dat u geen daden van aanvaarding nalatenschap stelt zonder meer info te hebben over de omstandigheden.
Ik ben geen advocaat, u gebruikt de informatie die ik verstrek strikt op eigen risico. Win steeds gekwalificeerd advies in voor belangrijke beslissingen.
Gelieve vragen te stellen via het forum, NIET via persoonlijke berichten.