Pagina 1 van 1

niet nakomen contractuele verbinding

Geplaatst: 24 feb 2019 12:04
door kinebo
Ik heb sedert juni 2018 een contract met telenet onderschreven voor een GSM verbinding. Sedertdien heb ik niet één gesprek kunnen voeren vanuit mijn woonplaats! Reden geen signaalontvangst. Heb telenet hier al meerdere keren over aangeschreven en opgebeld; geen reactie! Kan u mij eventueel een standaardbrief bezorgen waarin ik hen in gebreke stel voor niet geleverde diensten, heb al meer dan 500 euro aan abonnementsgelden betaald en nog steeds geen verbinding....
Mvg.
[email protected]

Re: niet nakomen contractuele verbinding

Geplaatst: 24 feb 2019 13:25
door CityBird
Dat zij niet antwoorden is in lekentaal slechte service.

Dit wil echter nog altijd zeggen dat zij verzaken aan hun contractuele verplichtingen. Is de verbinding buiten OK?

Veel nieuwe woningen zijn dermate geïsoleerd (aluminium scherm) dat zenden en ontvangen heel moeilijk, tot onmogelijk is.Dit is niet de schuld van Telenet, zij moeten immers enkel een bepaalde dekking buiten garanderen.

Als dat het probleem is vraag je best om een officiële repeater te installeren, uiteraard is dit niet gratis.

Re: niet nakomen contractuele verbinding

Geplaatst: 24 feb 2019 14:42
door Sirkii
Mobiele operatoren leveren een abonnement voor mobiel gebruik waar mobiele dekking is. Er wordt niet gewaarborgd dat er overal (indoor) mobiele dekking is. Zie de dekkingskaarten die het BIPT publiceert.

Re: niet nakomen contractuele verbinding

Geplaatst: 25 feb 2019 03:33
door Ann45
Contract op zeggen en nieuwe operator nemen.