Wij hebben 1,5 jaar geleden een nieuwe keuken laten installeren door een keukenbouwer die veelvuldig reclame maakt op de Tv .
Maar dit achterwege gelaten .
De keuken was verkocht inclusief vuur en combi-oven .
De keuken was nog maar een maand in gebruik of de combi-oven gaf de geest .
Hersteller ter plaatse gekomen maar had geen wisselstuk bij .Hij moest dit bestellen en zou twee weken later terug komen .
Hersteller komt terug ter plaatse maar heeft verkeerde wisselstuk bij .
Dan heeft hij de combi-oven maar meegenomen en zou deze terug afleveren binnen twee weken .
maar dit werd drie weken .
Wij kregen wel een nieuwe , maar van hetzelfde merk en type .
Wij hebben nooit een vervangtoestel gekregen toen onze over in herstelling was en verder hebben wij alle problemen moeten melden bij de fabrikant van de oven .
Toch heb ik hier toen een mail voor naar de keukenbouwer geschreven aangezien hun dit aan ons been hadden gesmeerd met een korting en nog vanalle verkoopspraat.
Maar nu kwam er plots een mail binnen ( die ik nimmer heb ) van de keukenbouwer die normaal intern moest blijven waarin hun communiceren dat deze ovens veel kinderziektes hebben .
Ik denk zelfs dat de keukenbouwer nimmer met dit merk werkt.
Toch wilden hun ons geen ander merk geven dus we vertrouwden erop dat het toestel ( nieuw ) dat geruild is voor de eerste met mankementen het wel zou doen .
Maar toch zijn we nu 1,5 jaar verder en hebben we nog steeds het gevoel dat deze combioven niet naar behoren werkt .
Een gerecht op 1000 watt microgolffunctie zetten en na 15 min nog koud zijn ???
Pizza krijgen we er niet in gebakken want de kaas smelt niet , het element van de grilfunctie werkt volgens mij ook niet naar behoren .
Maar nu vandaag is er plots weer iets mis met de timer van de oven .
Eigenlijk zijn wij het nu kots beu ?
Kunnen wij hier nog iets tegen ondernemen , wat en hoe moeten wij dat doen ?
Kunnen wij een ander merk eisen of ons geld terugvragen zoals hij toen de oven nieuw koste ?
Wie is de schuldige en aan wie moeten wij ons dus richten in dit verhaal de keukenbouwer of de fabrikant van de oven ?
Ik weet dat de eerste keer de keukenbouwer zegde de fabrikant .
Alvast bedankt en de groeten .