Yep, dat had hij niet mogen doen. Maar op uw vraag zou hij die ongevraagde herstelling wel terugdraaien. Niets aan de hand, dus.Het was duidelijk afgesproken met hersteller om mij in te lichten inzake kosten (zie mijn start topic)
Hij deed dat NIET .Maar hersteld zonder mijn prijsgoedkeuring.
Ik heb ook een vermoeden dat die diagnosekosten ook wel ergens in de algemene voorwaarden van de winkel zullen staan. Indien niet, mag hij deze ook niet aanrerkenen. Maar reken maar dat dit ergens zal terug te vinden zijn.Die 30 euro diagnose kosten ...die zal ik betalen .
Tja, inderdaad weinig klantvriendelijk, maar juridisch gezien is een winkel niet verplicht klantvriendelijk te zijn, natuurlijkIk kocht nieuwe tv bij hem op zelfde moment dat ik toestel afleverde .(299 euro)
"Ergens in de AV" is niet voldoende. Gelden enkel indien de klant deze expliciet heeft goedgekeurd. Alternatief is dat men deze kosten meedeelt op voorhand, of dat deze goed zichtbaar uithangen.Ik heb ook een vermoeden dat die diagnosekosten ook wel ergens in de algemene voorwaarden van de winkel zullen staan. Indien niet, mag hij deze ook niet aanrerkenen. Maar reken maar dat dit ergens zal terug te vinden zijn.
Dus jij raadt de topic starter aan om helemaal niets te betalen en zijn TV terug te eisen? Zal hem meer dan €30 kosten om zijn gelijk te halen, vrees ik..."Ergens in de AV" is niet voldoende. Gelden enkel indien de klant deze expliciet heeft goedgekeurd. Alternatief is dat men deze kosten meedeelt op voorhand, of dat deze goed zichtbaar uithangen.
Ik raad niets aan. Ik geef gewoon de wettelijke basis, en aan TS om te beslissen of hij voor 30€ hier een zaak van wil maken of niet.Dus jij raadt de topic starter aan om helemaal niets te betalen en zijn TV terug te eisen? Zal hem meer dan €30 kosten om zijn gelijk te halen, vrees ik..."Ergens in de AV" is niet voldoende. Gelden enkel indien de klant deze expliciet heeft goedgekeurd. Alternatief is dat men deze kosten meedeelt op voorhand, of dat deze goed zichtbaar uithangen.