Gebrekkige software voor website
Geplaatst: 28 mei 2015 21:43
Dag Juridisch forum!
Ik heb sinds kort een eigen website. Ik heb deze gebouwd door middel van een software, aangeboden door een bepaald bedrijf.
Ik bied GSM herstellingen aan op het net.
Ik krijg dan een pakket waar ik zelf nog de layout kan kiezen en alles moet invullen, waar ik maandelijks voor betaal. Ik heb een twaalf maandelijks contract met dit bedrijf.
De kostprijs voor mijn abonnement is 45 euro per maand + 29 euro uitbreidingen per maand. Ik betaal dus 74 EUR per maand.
Echter merk ik regelmatig bugs op in het systeem. Dit zijn kleine fouten die een onlogische of niet werkende reactie geven. Iets wat moet werken werkt dus niet.
Het kan altijd voorkomen dat dit gebeurd, dat begrijp ik. Echter meld ik steeds altijd deze fouten en lijkt hier niets aan gedaan te worden. Zo is er een BPOST integratie die niet naar behoren werkt. Ikzelf heb contact moeten opnemen met BPOST, BPOST heeft dan met hun contact opgenomen en nu hebben zij langs mijn kant het supportticket zelfs gesloten. (ze hebben mijn gezaag afgewimpeld)
Bij BPOST hebben ze ook niet geantwoord op hun bericht.
De integratie voor BPOST was voor mij een aanleiding om bij dit bedrijf te gaan, nu dit niet werkt en niet wordt opgelost heb ik alsmaar meer en meer spijt met dit bedrijf in zee te gaan te zijn.
Wat kan ik hier tegen doen? Ik betaal momenteel eigenlijk vrij veel geld voor een systeem dat niet naar behoren werkt... Ik neem aan dat ze zich beschermd hebben via de algemene voorwaarden maar op welke rechten kan ik mij toch beschermen?
Vriendelijke groeten
A. Hoebeeck
Ik heb sinds kort een eigen website. Ik heb deze gebouwd door middel van een software, aangeboden door een bepaald bedrijf.
Ik bied GSM herstellingen aan op het net.
Ik krijg dan een pakket waar ik zelf nog de layout kan kiezen en alles moet invullen, waar ik maandelijks voor betaal. Ik heb een twaalf maandelijks contract met dit bedrijf.
De kostprijs voor mijn abonnement is 45 euro per maand + 29 euro uitbreidingen per maand. Ik betaal dus 74 EUR per maand.
Echter merk ik regelmatig bugs op in het systeem. Dit zijn kleine fouten die een onlogische of niet werkende reactie geven. Iets wat moet werken werkt dus niet.
Het kan altijd voorkomen dat dit gebeurd, dat begrijp ik. Echter meld ik steeds altijd deze fouten en lijkt hier niets aan gedaan te worden. Zo is er een BPOST integratie die niet naar behoren werkt. Ikzelf heb contact moeten opnemen met BPOST, BPOST heeft dan met hun contact opgenomen en nu hebben zij langs mijn kant het supportticket zelfs gesloten. (ze hebben mijn gezaag afgewimpeld)
Bij BPOST hebben ze ook niet geantwoord op hun bericht.
De integratie voor BPOST was voor mij een aanleiding om bij dit bedrijf te gaan, nu dit niet werkt en niet wordt opgelost heb ik alsmaar meer en meer spijt met dit bedrijf in zee te gaan te zijn.
Wat kan ik hier tegen doen? Ik betaal momenteel eigenlijk vrij veel geld voor een systeem dat niet naar behoren werkt... Ik neem aan dat ze zich beschermd hebben via de algemene voorwaarden maar op welke rechten kan ik mij toch beschermen?
Vriendelijke groeten
A. Hoebeeck