Goeiemorgen,
Ik ben 2 weken geleden gestart als express koerier op zelfstandige basis.
Daar ik in het verleden te maken heb gehad met een faling sta ik nog tot 06/2015 geseind bij de nationale bank.Ik krijg nergens een lening dus moest ik een goedkope manier zoeken om te kunnen starten.
Ik heb mijn VW passat van 2003 geruild voor een renault kangoo aan een handelaar.
De kangoo geeft 170000 km en is van 2002.
De handelaar garandeerde mij dat ik er zonder problemen mijn werk mee kon doen,dat hij perfect in orde was.
Ik heb er een testrit mee gedaan en ondervond niets abnormaals.
In die 2 weken tijd geeft hij ondertussen al 3 keer niet willen starten smorgen's!Met als gevolg dat ik ritten heb moeten afzeggen,dus werkloos was die dagen!Voor een zelfstandige is dit dus een ramp!
Ik heb mijn geld teruggevraagd,de waarde van de kangoo dus, maar hij wil het niet terugbetalen.
Ondertussen staat mijn kangoo terug bij hem en heb ik van hem een vervangwagen meegekregen.Ook een kangoo die ik tot zaterdag mag gebruiken.Na 100 km te rijden met die vervangwagen begon het lampje van de olie te branden.Ik heb meteen de auto nagekeken en wat blijkt?Er is geen druppel olie in de motor!!Komt er nog bij dat er geen blusapparaat aanwezig is,ruitensproivloeistof leeg is en de knop om de 4 richtingsaanwijzers op te zetten ontbreekt!!
Hij wil dus mijn geld niet eerder teruggeven dan dat hij terug verkocht is,ik zit opgescheept met een gebrekige vervangwagen en vanaf maandag sta ik zonder wagen dus zonder werk!Ik ben ten einde raad!