geen kopie overeenkomst

Greet83
Topic Starter

geen kopie overeenkomst

#1 , 24 nov 2014 22:47

Beste,

ik vroeg mij af in hoeverre een overeenkomst bindend is, indien ik geen kopie van de overeenkomst ontvangen heb.Het gaat in dit geval een opmeting van ramen en deuren. Van het originele contract heb ik een kopie, hierin staan ook alle raamspecificaties correct. Echter bij het opmeten van de ramen is een een nieuw document opgemaakt, en ondertekend maar hierin verschilden de specificaties met het contract. Aangezien we geen kopie hadden, hebben we pas bij het plaatsen van de ramen gemerkt dat er dingen niet naar onze wens zijn...Kan ik van de ramenfirma eisen dat ze dit rechtzetten omdat we geen kopie van dit document ontvangen hebben?

Mvg,Greet

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Juridisch actief: Nee

#2 , 24 nov 2014 22:54

Uiteraard van dat tweede document een copie vragen.
dan kijken wat de verschillen zijn en dan reageren

Greet83
Topic Starter

#3 , 24 nov 2014 23:01

Dat is reeds gebeurd... en er zijn verschillen. Maar ik krijg als uitleg dat het 2e document, dat van de opmeting leading is. Ik heb dit wel degelijk ondertekend maar nooit een kopie ontvangen...

Reclame

sloeberken

#4 , 25 nov 2014 10:01

Hoe ga je bewijzen dat je geen kopie hebt gekregen. Heb je dan ook niet gelezen wat je hebt getekend, je had onmiddellijk een kopie moeten vragen.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

roharro
Juridisch actief: Ja

#5 , 25 nov 2014 14:27

Hopeloos.
Je hebt getekend, het is dus een verbintenis.

Nogmaals een bewijs dat in de eindtermen van de kleuterschool het begrip contract/verbintenis/overeenkomst moet worden opgenomen. Hoeveel ellende zou dat niet kunnen besparen?
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

Terug naar “Gebrekkige Producten”