Ik heb onlang in juni een tablet aangekocht via de X webshop en constateerde directement ook tekortkomingen. Sterker nog de tablet was defect. Ik heb de tablet ook binnengebracht en gemaild dat ik wil afzien van de aankoop (verkoop op afstand). Echter zij wouden hier alleen op ingaan als de tablet in verkoopbare staat is terwijl de tablet defecten en valsheden (Chinese advertising). Na een maand heb ik het tablet teruggekregen, gerepareerd, maar ik ben nog steeds niet tevreden.
Ik heb tot 2 maal toe een klacht ingediend bij de ombudsdienst maar nog niets vernomen. Zou een 3de keer toedoen of is er nog iets anders dat ik kan doen?
PS: de link waar ik de klacht heb ingediend:
http://economie.fgov.be/nl/geschillen/k ... ne_klacht/" onclick="window.open(this.href);return false;
PPS: Een jaar terug heb ik via diezelfde link een klacht neergelegd ivm Y en Y hier ook van op de hoogte gebracht. Ik kreeg toen wél een brief terug van de ADCB en Y ging ook in om ons probleem te verzoenen. Echter bij dit geval heb ik nog niets vernomen.