Uw contact is de handelaar die u het product heeft geleverd niet de fabrikant.
De wet is daar duidelijk in
Als het product minder dan twee maanden aangekocht is dient de handelaar het gewoon terug binnen te nemen gezien het niet voldoet.
Zij dienen met de fabrikant contact op te nemen niet u.
Druk de nodige teksten af - en neem deze mee.
scenario 1 -- ter plaatse gaan met toestel ... een verkoper aanspreken... direct zijn naam vragen en opschrijven.
discussie -- de nodige documenten eens tonen... of voorlezen ..ofwel haalt de verkoper de baas erbij ofwel vraagt u dat.. zeer vriendelijk deze persoon ook zijn naam vragen en opschrijven.
discussie - weer de documenten tonen...
meestal beginnen ze dan nattigheid te voelen en komt de vraag waarom u de namen hebt gevraagd... dan antwoord u nog steeds heel vriendelijk wel dat is om de aangetekende brieven te kunnen sturen waarin ik u mee hoofdelijk aansprakelijk stel voor het niet naleven van de wet.
Deze brief gaat ook naar het hoofdhuis en de diest FOD economische zaken en de ombudsdienst consumentenzaken, testaankoop
http://economie.fgov.be/nl/consument/Ga ... /index.jsp" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ejustice.just.fgov.be/cgi_lo ... e_name=wet" onclick="window.open(this.href);return false;
http://economie.fgov.be/nl/consument/Ga ... /index.jsp" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.google.be/url?sa=t&rct=j&q=& ... 5948,d.bGQ" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.google.be/url?sa=t&rct=j&q=& ... 5948,d.bGQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Heeft tot hier toe steeds gewerkt bij ons en ondertussen ook bij een aantal lezers van het JF