hallo,
Ik heb een mobilhome gekocht met wat is mondeling doorgegeven 4 vaste zitplaatsen. Pas na betaling van de koopsom krijg ik de mb overhandigd met de papieren. Op het gelijkvormigheidsattest staat het aantal zitplaatsen 2+1 op. Ik heb de verkoper daarop gewezen dat dit zo niet gecommuniceerd is en dat ik de koop wil teniet doen want ik heb een mb nodig voor 4 personen anders zou ik niet zo'n grote mb alkoof aankopen in de eerste plaats. Mobilhome is van het merk MC louis Tandy. Heb met Dicar contact genomen om te vragen of zitplaatsen nog kan gewijzigd worden en geherkeurd. Fabrikant in Italië zegt van neen want dit type is sowieso maar voorzien voor 3 plaatsen. Verkoper heeft me zelf het verhaaltje doorgegeven dat hij een plaats heeft afgestaan om zijn trekhaak te kunnen plaatsen en dat dit gemakkelijk kan veranderd worden... Maar volgens Dicar kan dit niet want met of zonder trekhaak is het maar 3 plaatsen.
Graag jullie hulp. Volgens test-aankoop kan ik geen rechtszaak aanspannen want ik heb niets op papier staan ivm die 4 zitplaatsen.
grtjes