Overweging juridische stappen tegen volvo

Quido
Topic Starter

Overweging juridische stappen tegen volvo

#1 , 29 dec 2012 13:45

Mijn volvo xc 60 heeft enkele gebreken die vermeld zijn nog in de garantieperiode, die verlopen is in september jl. Ondertussen zijn we een half jaar verder en het probleem is nog steeds niet opgelost. Je kan het verhaal via deze link volgen http://www.volvoforum.nl/viewtopic.php? ... highlight=" onclick="window.open(this.href);return false;
Nu is mijn vraag of ik hiertegen juridische stappen kan ondernemen?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Juridisch actief: Nee

#2 , 29 dec 2012 15:04

Even gewoon antwoorden op uw post bij het volvoforum. Ik denk dat uw garagist betalingsproblemen heeft bij leverancier. Heb dat destijds ook eens voorgehad met een officiele VW dealer. Die kreeg geen onderdelen of zelfs nieuwe wagens meer of hij moest ze vooraf betalen. In den beginne probeerde hij de oorzaak ook op diverse leveranciers te steken. Heb dan een gebeld met de hoofdzetel en toen werd alles duidelijker. Deze garage is trouwens een paar maanden later failliet gegaan.

snellemichiel

#3 , 29 dec 2012 18:14

6 maanden is buiten proportie(voor het hierbij genoemde product) voor een herstelling binnen garantie. U kan wel degelijk verdere stappen nemen.
Heb je bij het hoofdkantoor je forum link al eens laten zwaaien, werkt soms ook voor wat extra druk om de negatieve reclame om te buigen. :)
Neem voldoende documenten mee als je naar het hoofdkantoor gaat, mails van je dealer, afdruk van het Volvo forum, ... verdere relevante dingen voor hun.
Hoe meer je hun voorschotelt te meer zij het probleem kunnen begrijpen en zien wat voor negatieve reclame dit is voor hun tegenover u en forum gebruikers.

Wets bron: http://www.ejustice.just.fgov.be/cgi_lo ... 1&numero=1" onclick="window.open(this.href);return false;

Reclame

siesken

#4 , 04 jan 2013 13:17

Ga naar een andere volvo garage.
Garantie is geldig in gans europa.

Terug naar “Gebrekkige Producten”