Pagina 1 van 1

Re: Coolblue

Geplaatst: 30 okt 2012 11:32
door Oude Belg
Nee. De eindverkoper is verantwoordelijk voor de garantie. Met de invoerder of fabrikant hebt u niets te maken. Ze zeggen dat ze de wet volgen (artikel 10 van hun verkoopsvoorwaarden) en plaatsen daar ook een link naar de wetgeving. : http://economie.fgov.be/nl/consument/Ga ... _garantie/
Merk op dat in de wetgeving steeds sprake is van de verkoper, niet van de fabrikant.

PS : geen namen van bedrijven noemen; verwijder die best).

Re: Coolblue

Geplaatst: 30 okt 2012 11:52
door Gebruiker21
izebal, laat ook even weten of je het opgelost gekregen hebt met de verkoper. Ik koop daar ook af en toe wel eens iets. Nog nooit iets defect gehad, maar dit kan altijd nog komen, uiteraard...

Re: Koel blauw

Geplaatst: 08 dec 2012 17:23
door Franciscus
In de wet staat zeer duidelijk uitgelegd wat en hoe de garantieprocedure werkt.
Misschien toch eens de tekst die in de link van Oude Belg is aangegeven eens lezen.
Sommige herstellingen van materiaal gaan de halve wereld rond.

Re: Drone gekocht en na drie weken defect.

Geplaatst: 17 dec 2012 07:59
door Gebruiker21
Leuk te horen dat alles naar tevredenheid opgelost is. Ik kan er dus met een gerust hart blijven kopen (niet dat het zoveel gebeurt, maar toch).