Keukendeuren.

roald 60
Topic Starter

Keukendeuren.

#1 , 19 okt 2012 17:05

In 2004 kochten we een keuken bij firma X van het merk E.
Firma X is ondertussen failliet.
Dit jaar kwamen we tot de vaststelling dat de bekleding van 1 deur loskwam, ondertussen zijn er al 5 deuren met dat probleem.
Omdat firma X nietmeer bestaat nam ik contact op met het merk E.
In mijn aankoopcontract staat 10 jaar waarborg gegeven door merk E.
Ik kreeg dan antwoord van iemand van merk E dat het deurke vervangen zou worden en onder waarborg werd gezegd.
Toen ze het deurke kwamen plaatsen was er een groot kleurverschil, dus werd die deur mee terug genomen en de persoon van merk E liet weten dat hij het zou onderzoeken. Maar een maand later nog niks, dus weer contact opgenomen met merk E en kreeg dan een brief van een andere persoon omdat mijn contactpersoon voor maanden ziek was. Ik kon me bij merk E aanmelden en nieuwe deuren kiezen maar niet onder waarborg omdat die waarborg gegeven was door firma X.
E beweerd dat ze maar 5 jaar waarborg geven. Momenteel geven ze ook maar 5 jaar waarborg, staat ook zo op hun website, maar als ik mijn aankoopcontract vergelijk met het huidige van merk E dan is het net dezelfde tekst, lettertype, tekststructuur en in mijn contract staat overal vermeld merk E, niet firma X.

Zou ik verder stappen kunnen ondernemen met advokaat of zo?

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding