wij hebben een wagen gekocht van een handelaar die aan en verkoop doet van wagens, is aangesloten bij feder
toen mijn man gisteren de tweedehands wagen ging halen, merkte de verkoper op dat op de carpass 2x km's minder stonden op de carpass(-30.00km) en de verkoper "begreep" ook niet hoe dat kwam maar hij had dat no al gehad zei hij...
ik heb vandaag dan naar car-pass gebeld en die zeggen dat ik factuur en car-pass enz moeten doorsturen omdat ze de vorige eigenaar gaan "aanspreken" hierover, dus niet de verkoper..
hoe kan dat dat een eigenaar niet 1x maar 2x "knoeit" met km's en er niet ingegrepen wordt door wie dan ook...
wat als er effectief geknoeid is, hebben wij dan "recht" om de terugbetaling te eisen voor deze wagen van de verkoper, dus niet de vorieg eigenaar..
pppfff, hebben al eens aan de hand gehad dat we een proefrit met een wagen maakten, een week moesten wachten voor keuring en intussen hadden ze een andere motor erin gelegd, dus zworen we nooit meer van een particulier te kopen maar nu dat weer...je denkt toch als iemand bi feder is aangesloten dat er niks mis kan gaan...heb zo slecht voorgevoel..