garantie ijskast
Geplaatst: 04 mei 2012 09:04
Op 23/05/2011 kochten wij een ijskast van het merk LG . Deze werd nieuw in de verpakking mee verhuisd naar een vakantiewoning in Hongarije . De Ijskast heeft het al die tijd goed gedaan tot een 3 tal weken geleden we ontdekten dat het diepvries gedeelte en de automatische ijsmaker niet meer werkte . Het ijs (blokjes die normaal automatisch in een reservoir komen) waren aan het smelten en het water liep uit de ijskast
We contacteerden LG Belgie om ons in contact te brengen met een hersteller hier in Hongarije. Ze hebben alles doorgegeven aan een hersteller in Hasselt die ons natuurlijk niet kan helpen . Er is in Hongarije een verdeler/importeur van LG ,
vervalt onze garantie buiten Belgie of is deze Europees ? Van LG Belgie krijg ik geen reactie meer !!
We contacteerden LG Belgie om ons in contact te brengen met een hersteller hier in Hongarije. Ze hebben alles doorgegeven aan een hersteller in Hasselt die ons natuurlijk niet kan helpen . Er is in Hongarije een verdeler/importeur van LG ,
vervalt onze garantie buiten Belgie of is deze Europees ? Van LG Belgie krijg ik geen reactie meer !!