Mava105 ...heb ik niet geschreven maar dat het zaakje niet correct is lijkt mij duidelijk.
Keuring is geen 2de handkeuring vermoed ik gezien inschrijvingsboekje niet zal geperforeerd zijn.
Tevens een verlopen carpass...
Dat zegt genoeg
Mava schreef: Keuring voor verkoop is maar TWEE MAANDEN GELDIG.Er dient ook een SPECIALE keuring te worden uitgevoerd voor kampeerwagens.
Het keuringsattest dat jij in handen hebt is een gewone jaarlijkse keuring en is niet geldig voor een tweedehandsverkoop.
http://www.carguide.be/database/auto_ve" onclick="window.open(this.href);return false; ... 1_0_47_0_C
@ beide: Ik ben overeengekomen om de verkoopkeuring over te slaan. Er is een rapport bij van vorig jaar waar bijna niets op staat. In ieder geval niets over het woongedeelte. Het is een rapport van 4 A4-tjes ongeveer met allerlei onderwerpen.
Daarnaast heb ik ook een formulier van de jaarlijkse keuring. Hierop staan ongeveer dezelfde bemerkingen.
De Car-pass is ook van die datum; alles is van ongeveer mei 2011. Ik denk dat de verkoper hem toen zelf (tegoedertrouw zelfs) gekocht heeft met alle benodigde papieren.
9 maanden later staat hij weer te koop en heb ik een kat in de zak.
Kan ik deze koop ongedaan maken? Wie kan me dat met enige zekerheid toezeggen.
@ Franciscus: "het zegt genoeg" Wat zegt het dan? en wat kan ik er mee?
Groet,
Rittenburg