verborgen gebreken tweedehands voertuig

NutZ
Topic Starter

verborgen gebreken tweedehands voertuig

#1 , 21 apr 2010 17:31

Hallo, ik heb vorige maand een tweedehandswagen gekocht van een particulier waarvan nu (na bezoek aan garage) de cilinderkop vervangen moet worden :cry: .
Kan ik de kosten (of een deel ervan) terug eisen of is hier niets aan te doen :? ?
Er is een verkoopsovereenkomst getekend geweest waarin stond 'in de staat waarin hij zich bevind'.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Rebel-with-a-cause

#2 , 21 apr 2010 20:21

Er is een verkoopsovereenkomst getekend geweest waarin stond 'in de staat waarin hij zich bevind'.
Dit lijkt mij toch vrij duidelijk en niet voor interpretatie vatbaar! 8)

ramsess

#3 , 30 nov 2010 14:27

was de wagen gekeurd?

Reclame

deomair

#4 , 10 feb 2015 08:48

which was "in the state in which he standing.
You can get score highest marks in it certifications dumps exam using braindumps.com - cisco ccna and test king which are stevenson by top certified professionals, Principia College wireless training; both are marvelous in their nature.

sloeberken

#5 , 10 feb 2015 09:13

Tweedehandswagen kopen van particulier, dan heb je geen garantie.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

denlowie
Juridisch actief: Nee

#6 , 10 feb 2015 10:36

was de wagen gekeurd?
In België keurt men nooit de staat van de motor, het is hier enkel een veiligheidskeuring, zelfs de carpas zegt niet over de staat van de motor.

Daar het van een particulier is zal men zelf voor de kosten moeten opdraaien.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

jef007

#7 , 10 feb 2015 14:25

had je garantie gewild, dan had je bij een handelaar moeten kopen ( zou dan wel duurder geweest zijn)

Terug naar “Gebrekkige Producten”