Pagina 1 van 1

IBOOD dode letter. Geen levering na betaling

Geplaatst: 11 aug 2008 23:03
door artliner
Wie kan me helpen?

Ik heb op 4 juni een logitech Harmony besteld en betaald via overschrijving op 5 juni. Vandaag 11 aug 2008 heb ik nog steeds geen levering gekregen of het geld terug gekregen.

Ik heb alles als meermaals nagekeken. Rekeningnummer adres en mededeling zijn 100% correct en binnen de vereiste termijn betaald.

Ik heb al op alle mogelijke manieren geprobeerd contact op te nemen met IBOOD. Dit via e-mail/fax en via telefoon. Alles blijft dode letter.


Ik heb nu ook al een klacht ingediend via
http://www.internetsociety.be/safeinternet/
en via
http://economie.fgov.be/protection_cons ... nl_001.htm

Ik heb nog niets vernomen.

Hebben jullie een idee welke stappen ik nog kan ondernemen?