IBOOD dode letter. Geen levering na betaling
Geplaatst: 11 aug 2008 23:03
Wie kan me helpen?
Ik heb op 4 juni een logitech Harmony besteld en betaald via overschrijving op 5 juni. Vandaag 11 aug 2008 heb ik nog steeds geen levering gekregen of het geld terug gekregen.
Ik heb alles als meermaals nagekeken. Rekeningnummer adres en mededeling zijn 100% correct en binnen de vereiste termijn betaald.
Ik heb al op alle mogelijke manieren geprobeerd contact op te nemen met IBOOD. Dit via e-mail/fax en via telefoon. Alles blijft dode letter.
Ik heb nu ook al een klacht ingediend via
http://www.internetsociety.be/safeinternet/
en via
http://economie.fgov.be/protection_cons ... nl_001.htm
Ik heb nog niets vernomen.
Hebben jullie een idee welke stappen ik nog kan ondernemen?
Ik heb op 4 juni een logitech Harmony besteld en betaald via overschrijving op 5 juni. Vandaag 11 aug 2008 heb ik nog steeds geen levering gekregen of het geld terug gekregen.
Ik heb alles als meermaals nagekeken. Rekeningnummer adres en mededeling zijn 100% correct en binnen de vereiste termijn betaald.
Ik heb al op alle mogelijke manieren geprobeerd contact op te nemen met IBOOD. Dit via e-mail/fax en via telefoon. Alles blijft dode letter.
Ik heb nu ook al een klacht ingediend via
http://www.internetsociety.be/safeinternet/
en via
http://economie.fgov.be/protection_cons ... nl_001.htm
Ik heb nog niets vernomen.
Hebben jullie een idee welke stappen ik nog kan ondernemen?