Wij zijn vorig jaar in oktober gestart met renovatiewerken. Dit houdt in: nieuwe badkamer die bijgebouwd wordt boven de keuken + volledige vernieuwing van de beneden badkamer.
Normaal gezien zouden deze werken tegen eind 2019 volledig gedaan zijn. Tot op heden is noch de badkamer boven, noch de badkamer beneden af. Beneden werd er zelfs nog niet aan begonnen.
Volgens de aannemer is de badkamer boven volledig afgewerkt, enkel langs de buitenkant moet de afwerking nog gebeuren alsook moet het water nog tot boven doorgetrokken worden. Mijn man en ik hebben onze badkamer samen eens bekeken en zien spijtig genoeg veel mankementen. Muren die scheef geplaatst werden, tegels die reeds los liggen, tegels waarvan er stukken zijn, sommige plaatsen niet gevoegd, etc. We zijn echt teleurgesteld. Vooral ook omdat we er genoeg voor betalen.
Wij vragen ons af wat wij in deze situatie kunnen doen? Alsook wat we kunnen doen met de voorziene einddatum die reeds werd gepasseerd. Ik las ergens iets van schadevergoeding... kan dit?
Hopelijk kan iemand ons wat informatie geven.
Alvast bedankt.