tv herstelling

willyboy
Topic Starter

Re: tv herstelling

#16 , 27 jul 2015 11:44

Ik heb nooit een document ondertekend noch gekregen .

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Gebruiker21
Juridisch actief: Nee

#17 , 27 jul 2015 14:39

In dat geval zou je kunnen eisen dat je de TV terugkrijgt, en argumenteren dat niemand je op voorhand gezegd heeft dat het probleem onderzoeken, iets zou kosten. Benieuwd of dit gaat werken. Laat het ons weten...
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

LeenW

#18 , 27 jul 2015 14:49

Wat dan met het retentierecht?

Reclame

Turaki

#19 , 27 jul 2015 14:51

Mocht de hersteller recht hebben op een vergoeding voor het opmaken van een herstelbestek, dan kon hij zich beroepen op het retentierecht.

Gebruiker21

#20 , 27 jul 2015 14:52

Verkoper kan zich enkel op het retentierecht beroepen als de topic starter een schuld bij hem zou hebben. Die heeft hij niet, aangezien er nergens afgesproken was dat voor enkel het vaststellen van het probleem, zou moeten betaald worden.
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

willyboy
Topic Starter

#21 , 04 aug 2015 14:32

Indien het toestel niet meer te herstellen is of wanneer het voordeliger uitkomt om een nieuw toestel aan te schaffen, kan U bij ons een nieuw kwaliteitsvol toestel aankopen en vervallen de kosten voor het nakijken van uw oud toestel.
Dit is de regel die men meestal toepast .Mijn hersteller had graag 30 euro extra .
Had geen documenten ondertekend vooraf .Nu is hij een goede klant verloren .

Gebruiker21

#22 , 06 aug 2015 08:50

Dus je hebt uw TV niet terug geeist? Zou je nochtans kunnen, als je niets ondertekend hebt, en je op voorhand niet meegedeeld is dat diagnose 30 € zou kosten.

Terug naar “Gebrekkige Producten”