Als in de specs van de TV te vinden is welke codecs ondersteund worden, en 4K content, gecodeerd in één van die codecs, speelt goed af, is dit helemaal geen "niet-conforme levering".Dit is een niet-conforme levering.
Er waren toen dacht ik toch al Blu-rays en (het inmiddels ter ziele gegane) HD-DVD. Nu is er nog geen medium, want de Blu-rays die tegenwoordig verkocht worden als "mastered in 4K" zíjn niet 4K. Ik heb weet van één verkoper van 4K tv's die er een soort van harde schijf bijdoet met vijf films of zoiets op in 4K. Niet echt overtuigend...In dat soort zaken is het nooit goed haantje de voorste te willen zijn.
In het begin met de HD TV was er ook nog bijna nergens HD content te vinden. Nu is dit heel normaal.
Volledig mee eens, zeker nog enkele jaren te vroeg om zo iets dergelijks te kopen.Inderdaad, echte 4K content op drager (ik bedoel dan schijfjes, niet een HD of dergelijke) is volgens mij nog niet bestaande. Ik heb zelfs ergens gelezen dat dit er misschien zelfs nooit komt, en 4K content sowieso van het net zal moeten komen. Allemaal nog veel te vaag om nu al je geld aan 4K te geven.
Videokaarten wel, maar de beeldschermen niet.Grote 4k toestellen zullen wel snel hun toepassing krijgen bij presentaties en in vergaderzalen.
Maar er bestaan waarschijnlijk nog geen 4k videokaarten voor in computers en laptops.
Ook de hudige HDMI standaard kan enkel deze resolutie aan op 30hz, ipv 60Videokaarten wel, maar de beeldschermen niet.Grote 4k toestellen zullen wel snel hun toepassing krijgen bij presentaties en in vergaderzalen.
Maar er bestaan waarschijnlijk nog geen 4k videokaarten voor in computers en laptops.
er bestaan ook beamers met zulke resolutiesIk zou in onze vergaderzaal wel zo een heel grote tv op 4k kunnen gebruiken voor presentaties.
-> geen vervelende onscherpe beamer meer nodig die ook nog eens voor het scherm ruimte in pakt.