Beste,
Ik had gsm naar samsung reparatie opgestuurd. Voor 3 problemen: scherm, usb-c en batterij.
Van begin al is het een en al probleem.
Ik krijg een service rapport voor ik het toestel terugkrijg waar een andere probleem opstaat: toestel schakelt niet in en dat ze de subboard vervangen hebben
Dit heb ik dus niet gezegd want mijn toestel schakelde wel in. Ik vroeg mij dus ook af wat er met het batterij en scherm gedaan werd. Telefonisch zeiden ze dat deze ook vervangen werden, maar dat er iets met het rapport mis is gegaan.
Ik kreeg juist het toestel, maar ik zag dat er een dikke kras op zat. Ik bel en zeg als jullie het scherm vervangen hebben hoe komt het dat er een kras op zit. Hebben jullie een tweedehandsscherm gebruikt. Ik krijg dan als antwoord da ze het scherm niet vervangen hebben.
Nu moet ik volgens hun bewijzen dat de kras niet eerder er op was. Ik heb foto's opgestuurd (weliswaar niet echt duidelijk). Toch vraag ik mij af of ze dit wel van mij kunnen vragen. Moeten zij niet bewijzen dat er eerder krassen waren? Ik dacht dat het bewijslast bii hun ligt?
Ik ben wel 100% zeker dat het niet van mij is. Maar is dit niet meer hun woord tegen de mijne? Hoe kan er zo iets bewezen worden.