Mijn moeder heeft een nieuwe plateaulift laten plaatsen.
Maar het probleem begon met de plaatsing van dag 1 was hoofd printplaten kapot.
dus heeft mijn moeder 3 weken beneden moeten slapen.
Bij 2de afspraak hadden ze de printplaten vervangen maar waren de kleine printplaten
zogezegd kapot. Ze hebben het zo laten weken dat de lift niet sluit dus
moest mijn moeder telkens naar boven ging de lift terug naar beneden sturen zodat
de rest de trap kon gebruiken.
3de afspraak printplaten vervangen maar probleem bleef met een ervaren technieker gemaakt
net dag voor keuring van de lift.
Op dag van keuring kreeg de arm die naar beneden moest gaar even weer kuren maar
diezelfde technieker heeft het gemaakt.
Maar nog geen 24 uur later weer kapot.
Ze komen langs omdat nu de tandwielen van die arm kapot zijn.
Zal 3 weken duren en nu moet de arm handmatig bediend worden.
Nu moet iemand de arm naar boven doen trap oplopen
al je boven bent arm naar boven doen eraf rijden
arm naar beneden doen lift naar beneden doen trap lopen om die arm naar boven te doen.
En na 3 weken wachten we nog op stukken.
Ze kreeg al een rekening om te betalen voor een kapot lift.
Uit schrik voor meer onkosten heeft ze die betaald.
Is er geen vergoeding voor of kan er iets aan gedaan worden.
De lift ging op 17 augustus werken wij zijn november en we hebben thuis precies een
kermis attractie die zelf moet bedienen.