Hier de e-mail van de ombudsdienst:
Geachte heer HENDRICKX,
Uw aanvraag tot bemiddeling, ontvangen op 18/10/2018, heeft mijn volledige aandacht weerhouden. Uw klacht is op volledigheid nagetrokken en ontvankelijk verklaard.
Ik maakte uw dossier over ter onderzoek aan de betrokken operator(en). Ik wens te verduidelijken dat de Ombudsdienst volledig onafhankelijk is van Unleashed (Mobile Vikings).
De Ombudsdienst heeft de operator(en) verzocht om binnen een termijn van 10 dagen een standpunt in te nemen. Ik zal vervolgens nagaan of dit standpunt aanvaardbaar is. Nadien zal u hierover door onze dienst worden ingelicht, waarbij u de kans zal worden geboden om te reageren op de voorgestelde oplossing.
De inningsprocedure voor eventuele betwiste kosten wordt door de operator opgeschort. Dit betekent dat alle niet-betwiste kosten steeds tijdig moeten betaald worden.
In bijlage vindt u een uittreksel van het procedurereglement. U kunt het volledige procedurereglement ontvangen op eenvoudig verzoek of raadplegen op
www.ombudsmantelecom.be.
Voor meer informatie kan u zich wenden tot Luyten Peggy op telefoonnummer 02 209 15 10 of via het mailadres
[email protected].
Met de meeste hoogachting,
Luc Tuerlinckx,
Ombudsman