Hallo,
Ik bestelde bij een bepaalde firma een onderdeel voor een boormachine. Deze boormachine kan maar geringe tijd open liggen omdat het vet vanbinnen anders opdroogt en het toestelel zo onbruikbaar wordt.
De factuur die per mail werd verstuurd, werd onmiddelijk betaald en deze betaling werd bevestigd.
Het onderdeel kwam echter maar niet aan. We hebben verschillende mailadressen en telefoonnummers van de firma gecontacteerd, en telkens kregen we een andere uitleg: "het is geleverd", "we zijn de bestelling kwijt", "we bezorgen het deze week nog", ...
Ondertussen zijn we ongeveer 5 maanden verder, hebben we het onderdeel niet ontvangen en is het toestel helaas onbruikbaar geworden...
Wat kunnen we nog doen? De telefoontjes hebben ons uiteraard al geld gekost (betalend nummer). We hebben test aankoop laten bemiddelen maar ook deze mails negeren ze.
Waarschijnlijk kunnen we nu een aangetekend schrijven verzenden, maar ook dit kost weer geld en het onderdeel zelf kostte slechts zo'n 12€.
Zijn er nog andere opties?
Alvast bedankt!