Beste,
Op 28/3/2014 kocht ik in een speciaalzaak een nieuwe grasmachine. (550 EUR)
De riem van de tractie breekt constant. (Na +/- 3à5 maaibeurten). De speciaalzaak heeft dit telkens gratis hersteld.
Tot ik dit beu was en via aangetekend schrijven op 4/8/2014 een nieuwe grasmachine heb gevraagd en gekregen.
Jammergenoeg vertoont die nieuwe grasmachine hetzelfde gebrek.
Aangezien nu blijkt dat die grasmachine een constructiefout heeft, heb ik via aangetekend schrijven op 5/7/2016 de ontbinding van de koop geëist, met de vraag om het aankoopbedrag terug te storten.
De speciaalzaak heeft mij al laten weten dat ze niets zullen doen. Ik moet mij maar tot de hoofdverdeler wenden...
Dat heb ik gedaan, maar ook daar krijg ik geen reactie.
Hebben jullie een idee welke stappen ik verder kan ondernemen, a.u.b?
Mvg,
Sieggy