#1 , 17 aug 2016 22:26
Ik heb onlangs een tuinhuis aangekocht op een webshop. Na levering en montage bleek dat er een belangrijk onderdeel, namelijk de dakbalk, ontbrak. Ik heb dit telefonisch gemeld aan de klantendienst. Zij hebben het onderdeel online besteld bij de vertegenwoordiger van de fabrikant en me een kopie gestuurd van het bestelformulier. Drie weken later heb ik het onderdeel nog steeds niet ontvangen. Ik heb opnieuw telefonisch contact opgenomen met de klantendienst van de webshop, maar zij zeggen dat ze niets meer kunnen doen en dat ik zelf contact moet opnemen met de fabrikant. Is dit correct? Kan het dat de verkoper zich er niets meer van aantrekt en moet ik inderdaad zelf contact opnemen met de fabrikant? Ik zie dit somber in, want de fabrikant bevindt zich blijkbaar in Israël en is alleen te bereiken via een webformulier. Ondertussen zit ik met een onbruikbaar tuinhuis zonder dak.