Melden fouten en terugsturen van producten

Gebruiker21
Juridisch actief: Nee

Re: Melden fouten en terugsturen van producten

#16 , 04 jan 2016 12:00

Wat de vorige betreft: omdat die nergens zijn gelijk kon halen, is hij ons gaan zwartmaken op sociale media. Daar kon ik nog mee leven. We hebben zelden/nooit klachten. Het feit dat er eens iemand ontevreden is, moeten mensen maar kunnen kaderen. Vorig weekend heeft hij echter het briljante idee gekregen 10000den mails naar al onze commerciële adressen te sturen, waardoor hij iedereen zijn systeem geblokkeerd heeft.
Deze actie is inderdaad strafbaar. Ik vraag me wel af hoe deze klant aan uw commerciële adressen komt? (Ik ga er dan van uit dat u met "commerciële adressen" adressen van uw andere klanten bedoelt?)
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Xenophon
Juridisch actief: Ja

#17 , 04 jan 2016 13:04

Waarom neemt u in uw verkoopsvoorwaarden niet gewoon de toleranties op die als 'normaal' en conform worden beschouwd? Als iedereen het op voorhand weet hoeft er niet over gezeurd te worden. (Uiteraard zou het dan nog kunnen dat één of andere dwaas de slopen wast op 90° maar goed). Een afwijking van 1 cm op 187 cm lijkt me nu niet overdreven.

Die spam-campagne daar vraag ik me toch ook af hoe de klant aan die adressen is geraakt. Voor zoiets zou ik zonder aarzelen klacht indienen.
Ik ben geen advocaat, u gebruikt de informatie die ik verstrek strikt op eigen risico. Win steeds gekwalificeerd advies in voor belangrijke beslissingen.
Gelieve vragen te stellen via het forum, NIET via persoonlijke berichten.

k.b.

#18 , 04 jan 2016 16:04

Het kan natuurlijk ook nuttig zijn de maattolerantie te vermelden op uw offertes ...
Niet belet u reeds bij aanvang van de bestelling de klant te wijzen over de "maatnauwkeurigheid" en de omstandigheden waarin men een juist maat kan controleren ...
Het lijktmij immers normaal dat deze producten wannneer men ze gedurende een bepaalde tijd gaat "samendrukken" achteraf niet meer volledig de originele maat aanemen ...
verder zijn er op alle lengtematen "standaardtolerenties" ... volgens NBN of EN normering ...
www.nbn.be

Onder welke groep uw product valt zal u beter kunnen bepalen dan wij ... maar voor bvb elastische vloerbekledingen is er deze : NBN EN ISO 24342/A1

k.b.

Reclame

Terug naar “Gebrekkige Producten”