Neen natuurlijk niet ....
Maar stel je maar eens voor dat er een "afspraak" was om een proefvaart te maken via mail en dat de "verkoper" enkele uren voordien liet weten dat deze niet kon doorgaan omdat hij griep had ...
Verkoper doet hier precies alsof het papier met "in de staat waarin het zich bevindt" het enige is wat ze onder elkaar hebben gezegd / geschreven ...
De kans lijkt mij reëel dat deze verkoop gebeurt is aan de hand van een advertentie , of vermelding op bvb internet ... en het zou mij bevoorbeeld boeien alsnog eens te vernemen welke info hier dan wel in stond ??
Was de koper op de hoogte dat de verkoper deze boot slechts geringe tijd in bezit heeft gehad ??? Of stond er in de advertentie " van eerste eigenaar"
... Als de koper bvb dergelijke destijds gegeven info vandaag kan afdoen als pertinente leugens
Allé .. lees deze eens :
http://www.2dehands.be/boten/motorboten ... 88187.html
daar staat wel wat info in ... en als ik lees dat de verkoopprijs vandaag nog lager is dan de kosten die deze eigenaar hier het laatste jaar aan gedaan heeft dan ... bovendien lijkt ook deze verkoper de toekomst te kunnen voorspellen ...
"Met deze boot kan u lang Pleizier hebben en is echt in nieuw staat.
U zal aan deze boot geen kosten krijgen de eerste tyd omdat alles is vervangen.
Instappen en met een gerust hart varen ."
De verkoper is er trouwens ook van overtuigd dat het roerlager ons allen zal overleven ... ( Nooit meer vervangen ...)
Wat verwacht een mens nog meer ...
k.b.